چرا بروکر آمارکتس جایگزین مناسبی برای روبو فارکس است؟

    کد خبر :1026539

در شرایط فعلی و عدم همکاری روبو فارکس با کاربران ایرانی، بهترین جایگزین بروکر آمارکتس است.

به نقل از آرسی فارکس، کاربران ایرانی قادر به ثبت نام در بروکر روبو فارکس نیستند و کاربران علاقمند به ترید در بازار فارکس دنبال جایگزین هستند. با توجه به بررسی ها و تعداد کم شرکت معتبر جهت همکاری، در حال حاضر بروکر آمارکتس بهترین جایگزین است.

جایگاه آمارکتس در بازار ایران

بروکر آمارکتس یکی از کارگزاری های قدیمی فارکس با سابقه 16 ساله است که در سال 2007 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این کارگزاری در بازار ایران بسیار محبوب است چرا که پشتیبانی فارسی زبان فعال دارد و در هفت روز هفته و 24 ساعته خدمات پشتیبانی مشتریان را انجام می‌دهد.

این بروکر امکان واریز و برداشت ریالی را برای مشتریان ساکن ایران فراهم کرده است و روش هایی مثل انتقال ارز دیجیتال و تتر را برای راحتی و کاهش کارمزد در دسترس قرار داده است.

خیلی از تریدرها به خاطر سیستم کپی ترید به این کارگزاری جذب می‌شوند. کارشناس آرسی فارکس در مورد این سیستم گفت: سیستم کپی تریدینگ در آمارکتس به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا با کپی کردن معاملات تریدرهای حرفه‌ای  و دریافت سیگنال از استراتژی های آن‌ها، کسب سود کنند. همچنین تریدرهای حرفه‌ای از کمیسیون‌هایی که بابت کپی شدن از استراتژی‌هایشان دریافت می‌کنند، سود می‌برند.

مزایای بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس یا آمارکت، مزایای گسترده ای دارد که می‌توان ارائه حساب‌های متنوع فارکس و ارز دیجیتال، حساب های اسلامی، بونوس و تخفیف های ویژه، امکان ریبیت و کش بک از معاملات، تحلیل های رایگان و غیره نام برد.

این بروکر سعی کرده تا تمام نیاز کاربران و معامله گران را شناسایی کرده و به آنها پاسخ دهد. برای مثال خیلی از تریدرها علاقمند به ترید با هوش مصنوعی و ربات ها هستند. در این زمینه این بروکر با همکاری آرسی فارکس ربات هایی را برای مشتریان ارائه داده که می‌توانند به صورت رایگان از آنها استفاده کنند.

امکان انجام معاملات در سرورهای مجازی و VPS از مزیت دیگر این کارگزاری است چرا که ترید با ربات و اکسپرت نیازمند سرور مجازی جهت انجام معاملات 24 ساعته است.

آموزش مراحل ثبت نام و ساخت حساب فارکس

برای ساخت حساب فارکس، کافی است وارد صفحه ثبت نام amarkets شوید. بعد از کلیک روی افتتاح حساب، باید فرم را حروف لاتین پر کنید. بعد از تکمیل فرم، رمز عبور به ایمیل وارد شده ارسال خواهد شد.

داخل ایمیل، لینکی هست که باید آن را تایید کنید تا ایمیل کاربری تایید شود. بعد از تایید ایمیل و شماره موبایل، باید یک مدرک هویتی مثل کارت ملی جدید یا پاسپورت ارسال کنید. این کارگزاری مدارک ایرانی را می‌پذیرد و نیاز به ترجمه مدرک وجود ندارد.

بعد از تکمیل مراحل، یک حساب در متاتریدر برای شما ساخته می‌‌شود. در این مرحله باید نرم افزار متاتریدر را دانلود کنید تا بتوانید وارد حساب خود شوید.

نتیجه گیری

در پاسخ به کاربرانی که می‌خواهند در بروکر روبو فارکس ثبت نام کنند ولی به خاطر سکونت در کشور ایران نمی‌توانند این کار را انجام دهند باید گفت که می‌توان ازبروکر جایگزین روبوفارکس استفاده کرد. کارگزاری آمارکتس توسط کارشناسان به عنوان یک جایگزین برای RoboForex مطرح شده است که خدمات گسترده ای به ایرانیان می‌دهد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید