چرا باید گلکسی A35 خریداری کنیم؟

    کد خبر :1076100

سامسونگ هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و عرضه می‌کند که در این بین شامل مدل های میان رده هم می‌شود.

بازتاب-در میان گوشی‌های میان رده سال 2024 سامسونگ، گلکسی A35 یک مدل برجسته بوده که در کنار قیمت مناسب خود، ویژگی‌های قابل توجهی را به مخاطب ارائه می‌دهد. این تلفن هوشمند از برخی مشخصات بزرگ برخوردار است که باید به باتری 5000 میلی آمپرساعتی، نمایشگر روشن سوپرامولد و پردازنده ایده آل اشاره کرد.

به طور کلی در ادامه قصد داریم به دلایلی بپردازیم که چرا باید گوشی گلکسی A35 سامسونگ را تهیه کرد.

1-بدنه پریمیومی با استاندارد IP67

چرا باید گلکسی A35 خریداری کنیم؟

گلکسی A35 به عنوان یک گوشی میان رده عرضه شد اما سامسونگ از متریال باکیفیت بدنه شیشه‌ای در آن استفاده کرد تا حس باکیفیتی را القا کند. در سوی دیگر با داشتن استاندارد IP67، یک مدل ضدآب هم به شمار می‌رود و کافیست زیر آب قرار گیرد تا دوام بالا خود را نشان دهد. بنابراین به عنوان یک مدل میان رده سامسونگ ویژگی‌های بزرگ را در بحث متریال به کار گرفت.

2-نمایشگر روان سوپرامولد

سامسونگ همیشه گوشی‌های خود را به پنل سوپرامولد مجهز می‌کند. یکی از بهترین نوع پنل نمایشگر که نه تنها روشنایی بالایی دارد، بلکه وضوح خوبی هم ارائه می‌دهد. گلکسی A35 یک گوشی با پنل سوپرامولد است که نرخ نوسازی 120 هرتز با وضوح FHD+ دارد. بنابراین می‌توان محتوا را به صورت روان و باکیفیت مشاهده کرد. نمایشگر بخش مهمی در هر گوشی است و این محصول سامسونگ نیز به خوبی نیاز را برآورده می‌کند.

3-اسپیکرهای استریو

سامسونگ در گلکسی A35 از اسپیکرهای باکیفیت و استریو بهره گرفته تا صدایی 360 درجه و پروضوح را به مخاطب ارائه دهد. این ویژگی مثبت برای شنیدن موسیقی از این گوشی هوشمند بسیار کارآمد است و نظر علاقمندان به موسیقی را جلب می‌کند.

4-عمرباتری خوب

گلکسی A35 یک باتری 5000 میلی آمپرساعتی دارد که به عنوان یک میان رده و طبق مشخصات آن، عمرباتری مطلوبی را به مخاطب خود ارائه می‌دهد. عمرباتری برای دارندگان گوشی از اهمیت بالایی برخوردار است و خوشبختانه گلکسی A35 یکی از مدل‌هایی بوده که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

5-جدیدترین نسخه نرم افزاری

گلکسی A35 به سیستم عامل اندروید 14 مبتنی بر One UI 6.1 مجهز شد. سیستم عامل جدید سامسونگ و گوگل که تجربه کاربری لذت بخش و پرامکاناتی را به مخاطب ارائه می‌دهد. بنابراین این گوشی نه تنها سخت افزار مطلوبی به شما ارائه داده، در بحث نرم افزاری نیز ویژگی‌های خوب بزرگی دارد.

6-عملکرد سخت افزاری مناسب نسبت به قیمت

سامسونگ در این مدل از سخت افزار متناسب با قیمت آن استفاده کرده تا بتواند نظر مخاطب را جلب کند. بنابراین پس از بررسی متوجه شدیم این گوشی عملکرد سخت افزاری مناسبی نسبت به قیمت خود دارد. عملکردی که به شما اجازه می‌دهد تجربه گیمینگ و مالتی تسکینگ مطلوبی داشته باشید.

چرا باید گلکسی A35 خریداری کنیم؟

7-کیفیت دوربین خوب

گلکسی A35 آنقدر دوربین خوبی نسبت به قیمت خود دارد که شاید آن را با یک مدل گران قیمت اشتباه گیرید. دوربین سه گانه با محوریت حسگر 50 مگاپیکسل، این مدل را برجسته کرد.

8-پشتیبانی از NFC، اسلات کارت میکرو اس دی

این گوشی در بخش جانبی خود ویژگی‌های بزرگی دارد که باید به پشتیبانی از NFC، اسلات کارت میکرو اس دی و شبکه 5G اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید