چراغ های خطی بهترین گزینه برای نورپردازی سقف

    کد خبر :1073225

امروزه دکوراسیون مدرن در آپارتمان و خانه‌ها طرفدار دارد و چراغ خطی در طراحی کلی نقش بسزایی ایفا می‌کند. به همین دلیل تنوع زیادی در تولید چراغ خطی مشاهده می‌شود. این نوع نورپردازی دارای انواع مختلف توکار و معلق است و بر روی سطح نیز اجرا می‌شود. اگر به دنبال نور سالم هستید، نور خطی را انتخاب کنید. برای استفاده از نور خطی، دست شما در انتخاب مدل های مختلف، انواع نصب، رنگ نور و غیره باز است. این نوع نور در روشن نمودن فضاهای مختلف کاربردی است. طول این نوع چراغ‌ها زیاد است و بهترین محل معمولا برای نصب آنها، سقف است ولی می توان روی دیوارها و کف نیز از این چراغ ها استفاده کرد.

images_1718092775_666803e7d661e.jpg

استفاده از نور خطی چه امتیازاتی دارد ؟

استفاده از نورپردازی خطی و چراغ خطی در سقف مزایای زیادی دارد و همین موضوع باعث محبوبیت زیاد کاربرد روشنایی خطی در سقف شده است.

اولین مزیت این نوع چراغ، میزان انعطاف پذیری آن است که به شما این امکان را می‌دهد تا در هر نوع سقفی از کاذب گرفته تا معلق و شبکه‌ای از آن استفاده کنید. سطح عملکرد عالی نورپردازی خطی در سقف برتری دیگری از این نوع نورپردازی محسوب می‌شود.

چرا می‌گوییم چراغ‌های خطی عملکرد ویژه‌ای دارند؟ چون که چراغ‌های LED خطی جهت دار، می‌توانند ضرورت وجود بازتابنده‌ها و پخش کننده‌ها را که عموما نور را به دام می‌اندازند، کاهش بدهند. زیبایی بصری بی‌نظیر چراغ‌های خطی یکی دیگر از امتیازات آنها محسوب می‌شوند.

در واقع شما با نور خطی می‌توانید انواع طرح‌های متنوع و بسیار زیبای نورپردازی سقفی را اجرا کنید. به عنوان نمونه، طرح‌های سفارشی مثل چراغ‌های بلند خطی با نورهای مستقیم یا غیرمستقیم و رنگ‌های سفارشی که تاثیر گذاری بیشتری در محیط خواهند داشت. مزیت آخر و شاید مهمترین آنها  قیمت چراغ خطی است که در مقایسه با تجهیزات دیگر نورپردازی مثل چراغ سقفی، مناسب‌تر عرضه می‌شوند.

کدام مدل چراغ خطی برای چه فضایی مناسب تر است ؟

images_1718092787_666803f32ac64.jpg

چراغ‌های باریک در اندازه‌های طولی متنوع و به شکل خطی در سقف آشپزخانه، نورپردازی خطی سقف ایجاد می‌کنند. طراحی نورپردازی خطی در دو نوع توکار و روکار اجرا می‌شود که در ادامه هریک را به صورت مجزا شرح می‌دهیم.

چراغ خطی آویز

از انواع چراغ خطی آویز در فضاهای مختلف استفاده نمود و سبک‌های متنوعی از دکوراسیون را خلق کرد. چراغ‌های خطی با در نظر گرفتن طول چراغ، با تعداد مشخص شده‌ای از کابل‌های آویزی نصب می‌شوند. اگر به دنبال بهترین و مناسب‌ترین نورپردازی خطی هستید، باید هارمونی میان آن با سایر المان‌های محیط و البته مرحله‌ای از ساخت که قرار است این چراغ‌ها را نصب نماییم را رعایت نمایید.

چراغ خطی توکار

اگر به کافه‌های امروزی با سبک مینیمال سر زده باشید، می‌بینید که در این مکان‌ها از  نوپردازی خطی توکار استفاده شده است. این نوع چراغ خطی برای مکان‌های ساده و مینیمال بهترین گزینه محسوب می‌شود. این نوع چراغ‌ها از نظر دکوراتیو فضایی خلوت و به دور از هیاهو ایجاد می‌کنند. از نظر تنوع رنگی نیز نورپردازی خطی توکار طیف بسیار گسترده‌ای دارد و عموما ترکیب دو رنگ نوری در سقف به کار می‌رود. شما می‌توانید طراحی‌های مدرن متنوعی را در نورپردازی به شیوه خطی بر روی سقف کاذب اجرا نمایید.

چراغ خطی روکار

نورپردازی خطی روکار عنصری دکوراتیو در خانه است که به سقف وصل می‌شود. از این نوع چراغ برای نورپردازی سقف اتاق خواب‌ها نیز استفاده می‌شود و فضایی متفاوت ایجاد می‌گردد. تفاوت نوع توکار با نورپردازی خطی روکار در شیوه نصب و ظاهر آنها است. در واقع روش نصب چراغ خطی روکار و نوع توکار بر روی سقف متفاوت است، چراغ‌های خطی روکار بخشی به نام کناره دارند که با وجود آن بر روی سقف نصب می‌شوند و در نتیجه دیگر نیازی به سقف کاذب نیست.

در دنیای امروز و صنعت دکوراسیون، در بسیاری از معماری‌های مدرن و کلاسیک محیط، از چراغ‌های خطی استفاده شده است. این نوع چراغ‌ها بسیار دکوراتیو هستند و از نظر بصری فضایی زیبا و شیک ایجاد می‌کنند. کافی است شما با یک ایده خلاقانه با کمک نورپردازی خطی سقف در محیط زندگی یا محل کار خود، فضایی نوین را در ساده‌ترین حالت ممکن ایجاد نمایید. اگر نیاز به مشاوره و خرید این محصول دارید کافیست با کارشناسان فروشگاه اینترنتی لایت هوم تماس بگیرید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید