پیام خانواده امیر عبدالهیان به رهبر معظم انقلاب

    کد خبر :1071523
حسین+امیرعبداللهیان
خانواده شهید امیرعبداللهیان از مقام معظم رهبری، آحاد ملت ایران، مراجع عظام و علمای اعلام و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران تشکر کردند.

به گزارش ایرنا، متن این پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مد ظله العالی، آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران، مراجع عظام و علمای اعلام، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛

 مراسم بزرگداشت هفتمین روز تشییع شهید حسین امیرعبداللهیان در شهرری برگزار شد.

سلام علیکم؛

با عرض ارادت محضر حضرت صاحب العصر و الزمان مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و درود به روح مطهر امام راحل و شهدای طریق حق؛

در روزهای فراق عزیز سفر کرده ما «شهید حسین امیرعبداللهیان» همه ما در برابر مشیّت و اراده خداوند عزیز و رحیم سر تعظیم و تسلیم فرود می‌آوریم و از ذات مقدّس او صبر و ثبات قدم در مسیر حق را استعانت می‌کنیم.

حسین امیرعبداللهیان از آغازین روزی که جامه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بر تن نمود، چیزی جز کسب قُرب و رضای الهی، پیروی از فرامین و منویّات ولی امر مسلمین، تحقّق آرمان‌های نورانی انقلاب اسلامی، پاسداری از میراث پاک شهیدان و خدمت خالصانه به ملّت شریف و بزرگوار ایران عزیز و امّت اسلامی را در قلب و سر نداشت و در این مسیر مانند همرزمان شهیدش سر و جان و آبروی خویش را در کف اخلاص نهاد و تقدیم جان آفرین نمود.

او با تأسّی از سیره حضرت رسول‌الله (صلی الله علیه و آله و سلم) در حمایت از مظلوم بسیار تلاش کرد و خدای سبحان را سپاس که حافظه امّت اسلامی و آزادگان جهان، وی را به عنوان حامی و صدای رسای مظلومیت زنان و کودکان فلسطینی به یاد می‌آورند و او را نه تنها وزیر خارجه ایران بلکه وزیر خارجه جهان اسلام و آزادگان جهان توصیف کردند.

خداوند را شاکریم که حسین امیرعبداللهیان پس از عمری تلاش صادقانه به عنوان دیپلماتی انقلابی و متعهد و طی دورانی نسبتا کوتاه در کِسوت وزیر امور خارجه، از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به «مجاهد فعال» ملقّب گردید و بر روی دستان مردم شریف و قدرشناس ایران به گرمی و با شکوه بدرقه گردید و در جوار مقربان درگاه الهی سکنی گزید.

اینک وظیفه خود می‌دانیم مراتب تشکّر و قدردانی قلبی خود را از رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگوار، مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همه عزیزانی که از زمان وقوع حادثه تاکنون، در مراسم استقبال، بدرقه و تشییع پیکر شهید شرکت نموده‌ و با حضور و پیام‌های خود با ما ابراز همدردی نموده‌اند، ابراز داریم. باشد که خداوند متعال به همگان جزای خیر و وافر عطا فرماید و ما را میراث‌داران شایسته‌ی شهدا قرار دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید