پولستار ولوو گوشی می سازد

    کد خبر :1020696
پولستار

رقابت در بازار خودروهای الکتریکی روز به روز در حال افزایش است. سازندگان در حال تلاش برای پیشی گرفتن از رقبای خود و فروش خودروهای بیشتری در بازار تحت رهبری تسلا و بی‌وای دی هستند.

بازتاب-پولستار یکی از این تولید کنندگان است. مدتی بوده که بخشی از رقابت بازار خودروهای برقی بوده  و هر کاری که می‌تواند انجام می‌دهد تا برجسته شود. طبق گزارش‌ها، آخرین برنامه این شرکت تولید گوشی‌های هوشمند با برند Polestar است. 

شرکت‌های فناوری مانند برندهای مد از روندها پیروی می‌کنند. به عنوان مثال، اگر به چند سال قبل برگردیم، می‌بینیم که چگونه همه سازندگان اندروید پس از معرفی آیفون X توسط اپل، برای تولید یک گوشی ناچ اسکرین عجله کردند، حتی اگر همیشه این کار ضروری نبود. بازار خودروهای الکتریکی هم تفاوتی ندارد. همانطور که می‌دانید، روند تولید کنندگان EV که گوشی‌های هوشمند خود را به بازار عرضه می‌کنند در چین به طور فزاینده‌ای محبوب می‌شود.

این بدان دلیل است که گوشی‌های هوشمند به عنوان راهی برای تولیدکنندگان برای ارائه تجربه کاربری مدرن‌تر و متمایز کردن خود از برندهای سنتی خودرو در نظر گرفته می‌شوند. اکنون Polestar جدیدترین سازنده خودروهای برقی است که به این روند پیوسته است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، Polestar از زمانی که در سال 2015 فروخته شد، زیر چتر ولوو فعالیت می‌کند. با این حال، ولوو نیز چند سال پیش توسط غول خودروسازی چینی جیلی خریداری شد.

این بدان معناست که برنامه‌های این شرکت در واقع توسط یک سازنده چینی انجام می‌شود. بنابراین، جای تعجب نیست که این شرکت بر روی یک تلفن هوشمند Polestar کار می‌کند. به خصوص با توجه به اینکه Meizu شرکت دیگری است که توسط جیلی خریداری شد. انتظار می‌رود این گوشی ابتدا در چین عرضه شود و هنوز مشخص نیست که آیا در بازارهای دیگر نیز عرضه خواهد شد یا خیر. با این حال، حرکت به عنوان راهی برای Polestar جهت رقابت با دیگر سازندگان خودروهای برقی تلقی می‌شود.

Polestar تنها سازنده خودروهای الکتریکی نیست که به دنبال عرضه گوشی هوشمند است. شرکت چینی خودروهای برقی NIO نیز اعلام کرده قصد دارد یک گوشی هوشمند عرضه کند و شرکت‌های دیگری مانند تسلا، بی وای دی، لوسید موتورز و فیسکر نیز در حال بررسی این ایده هستند. متأسفانه، این تنها چیزی است که در حال حاضر می‌دانیم، و چیز بیشتری برای اشتراک گذاری نیست جز اینکه انتظار داریم گوشی دارای ویژگی‌های پرچمدار باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید