پورشه کاین با دستپخت تک آرت هیجان انگیز شد

    کد خبر :1087911
پورشه کاین با دستپخت تک آرت هیجان انگیز شد

شرکت تک آرت به تازگی از کیت بدنه اسپرت برای پورشه کاین رونمایی کرده که جلوه ظاهری آن را دوچندان می‌سازد.

بازتاب-محصولات پورشه همیشه موردتوجه بوده و توانسته نظر علاقمندان را جلب کند. در این بین افزوده شدن کیت اسپرت به مدل‌هایی چون کاین طراحی ظاهری آن را دوچندان جذاب می‌سازد.

تک آرت این کیت را آیرو کیت I نامیده که تنها برای پورشه کاین نسل سوم فیس لیفت E3 تدارک دیده شد. شاید تغییرات بزرگی در کار نیست اما تعبیه شدن آن روی خودرو پورشه کاین نظر هر فردی را جلب می‌کند. در قسمت جلو یک اسپویلر تعبیه شده که قسمت پایین خودرو قرار گرفت. در قسمت کناری هم اسپیولرهایی قرار گرفته تا طراحی ظاهری را اسپرت و جذاب‌تر سازد. شرکت تک آرت گذشته از افزودن دیفیوزر، یک اسپویلر کوچکی را هم برای بالای شیشه عقب تدارک دید. همچنین یک کاپوت فیبرکربنی هم در نظر گرفته شده است.

پورشه کاین با دستپخت تک آرت هیجان انگیز شد

به گفته تک آرت، علاوه بر تغییراتی که برای ظاهر خود ایجاد شد، در کابین داخلی هم تغییرات در نظر گرفته شده تا شاهد ارتقا ظاهری فضای بیرونی و داخلی پورشه کاین جدید باشیم. این شرکت در زمینه آیرودینامیک و هندلینگ هم بهینه‌سازیی انجام داده است. البته باید بیان داشت که کیت جدید تک آرت برای پورشه کاین بیشتر تاثیر روی ظاهر آن می‌گذارد تا عملکرد. این تیونر مطرح افزود که می‌توان آپشن‌های بیشتری به همراه کیت انتخاب کرد.

از جمله می‌توان رینگ‌، سیستم اگزوز و برخی موارد سفارشی دیگر اشاره کرد. گذشته از آن کیت عملکرد هم تدارک دیده شده که قدرت پیشرانه پورشه کاین نسل سوم فیس لیفت E3 را بیش از 66 اسب بخار افزایش می‌دهد. پیشرانه  شش سیلندر 3 لیتری توربوی این خودرو در حالت استاندارد 348 اسب بخار است. تک آرت افزود که قیمت و جزئیات فروش بزودی از طریق وب سایت خود اعلام خواهد کرد.

بنابراین باید تا اواخر امسال منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید