پلتفرم ایکس (توییتر سابق) پولی می شود

    کد خبر :1022367
پلتفرم ایکس

پلتفرم ایکس، که قبلا به عنوان توییتر شناخته می‌شو، ممکن است در حال ایجاد یک تغییر شدید در مدل کسب و کار خود باشد. یک بیانیه غافلگیرکننده از ایلان ماسک اشاره کرد که این پلتفرم ممکن است به اشتراک پولی برای همه کاربرانش روی بیاورد.

بازتاب-این احتمالاً می‌تواند بدترین تغییرات مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس باشد. در جریان پخش زنده اخیر، ایلان ماسک در حال گفتگو با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل بود که گفت X در حال آماده شدن برای تغییر مدل تجاری تنها اشتراکی برای تمامی کاربران است. این میلیاردر اضافه کرد که “پرداخت ماهانه اندک برای استفاده از سیستم X” می‌تواند به مقابله با “ارتش عظیم ربات‌ها” در وب سایت میکروبلاگینگ کمک کند.

پلتفرم ایکس

او در ادامه افزود:

از آنجایی که یک ربات کسری از یک پنی هزینه دارد، آن را یک دهم پنی بگذارید، اما حتی اگر (یک سازنده ربات) مجبور باشد چند دلار بپردازد، هزینه موثر ربات‌ها بسیار زیاد است. متأسفانه، ایلان به طور خاص اشاره نکرده است که هزینه اشتراک ماهانه در زمان عرضه چقدر خواهد بود. اگرچه، احتمالاً با طرح Premium فعلی آن متفاوت خواهد بود.

ماسک معتقد است که این حرکت، سازندگان ربات را ملزم می‌کند تا روش پرداخت جدیدی را برای هر ربات جداگانه ثبت کنند. به عبارت دیگر، ایجاد حساب‌های جعلی در پلتفرم برای افراد بسیار سخت‌تر می‌شود. در حال حاضر، این تمام اطلاعاتی است که در مورد این تغییر عمده به اشتراک گذاشته شد، بنابراین برای آپدیت‌های بیشتر در اطراف خود باشید.

برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر اخبار کامل باقی ماند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید