نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold در راه است

    کد خبر :1090185
نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold در راه است

گوشی تاشو بعدی سامسونگ، Galaxy Z Fold Special Edition، ظاهرا به لطف یک تصویر فاش شده، ردای پنهان کاری خود را کنار گذاشته است.

بازتاب-در حالی که طراحی کلی آن آشنا باقی می‌ماند، برخی از تغییرات کلیدی وجود دارد که آن را از مدل قبلی خود، Z Fold 6 متمایز می‌کند. اولین موردی که احتمالا متوجه خواهید شد ضخامت باریک‌تر است. بر اساس گزارش‌ها، Z Fold Special Edition با باز شدن به ضخامت 4.9 میلی‌متر رسیده که آن را یک مو نازک‌تر از Z Fold 6 می‌کند. با این حال، این براق بودن هزینه دارد. با این حال، طراحی براق با یک مبادله همراه است. جزیره دوربین در عقب در مقایسه با فولد معمولی بسیار بزرگ‌تر است و این ماژول به جای بیضی معمولی، یک شکل تک حلقه دارد.

نسخه ویژه گوشی Galaxy Z Fold در راه است

خوشبختانه، تصویر فاش شده بازگشت قاب تخت با گوشه‎‌های کمی گرد که در Z Fold 6 دیده می‌شود را تأیید می‌کند. باقی طراحی به نظر می‌رسد مشابه مدل استاندارد سامسونگ است. دکمه پاور، که احتمالاً به عنوان حسگر اثر انگشت نیز عمل می‌کند، در سمت راست قرار دارد و دکمه تنظیم صدا در بالای آن قرار دارد. با این حال، پنل عقب در مقایسه با روکش مات در Fold 6 ظاهری فلزی براق دارد. اگرچه می‌تواند یک شیشه بافت‌دار باشد که حس فلز را تقلید می‌کند.

طبق گزارش‌های قبلی، Z Fold Special Edition دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر 6.5 اینچی و پنل تاشو داخلی 8 اینچی خواهد بود. اینها فقط کمی بزرگت‌ر از Fold 6 هستند که دارای پوشش 6.3 اینچی و صفحه نمایش داخلی 7.6 اینچی است. متأسفانه، شایعات حاکی از آن بوده که سامسونگ ممکن است عرضه Z Fold Special Edition را به چین و کره جنوبی محدود کند. این اولین باری نیست که سامسونگ یک دستگاه نسخه ویژه را با در دسترس بودن منطقه‌ای ارائه می‌دهد، بنابراین طرفداران بین المللی ممکن است در سرما نادیده گرفته شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید