واکنش تند نماینده مجلس به تهدید پزشکیان

    کد خبر :1098219

نماینده تندرو مجلس رئیس جمهور را تهدید به دادگاهی شدن کرد.

احمد زیدآبادی روزنامه نگار در یادداشت کوتاهی به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که معتقد است پزشکیان باید به خاطر ادامه همکاری با ظریف دادگاهی شود واکنش نشان داد.

زیدآبادی در واکنش به اظهارات اخیر کامران غضنفری نوشته است: «کامران غضنفری عضو مجلس از حوزۀ تهران گفته است: “اگر پزشکیان در روزهای آینده ظریف را خلع نکند، خودش را دادگاهی خواهیم کرد و به ۱۰ الی ۱۵ سال محکوم و از ریاست جمهوری هم عزل خواهد شد.”

به نظرم آقای غضنفری و دوستانش بهتر است تعلل را کنار بگذارند و هر چه زودتر این کار را انجام دهند، چون در آن صورت حداقل سه مشکل حل خواهد شد. مشکل اول اینکه پزشکیان از عذابِ حرکت بر روی میدان مینِ پاستور نجات پیدا می‌کند و بقیۀ عمرش را با خیال راحت به آشامیدن آب خنک در  گوشۀ دنج یک زندان سپری می‌کند.

دوم اینکه، شهروندانی که در انتخابات اخیر به او رأی داده‌اند، از زیر بار فشار روانی این همه سرزنش و متلک و بدگویی و ناسزای اطرافیان خود خلاص می‌شوند و نفسی تازه می‌کنند. سوم اینکه، چون بحران در خاورمیانه به نقطۀ اوج خود نزدیک می‌شود، بسیاری از مردم علاقمندند دولت تحت کنترل کامل آقای غضنفری و دوستانش باشد تا ببینیم پس از آن همه شعارهای کَرکننده، چه چیزی در آستین دارند که آن را رو کنند!

بنابراین توصیه‌ام این است؛ در کاری که وعدۀ آن را داده‌اند، شتاب کنند که گفته‌اند در امر خیر نه درنگ جایز و نه حاجت به استخاره است!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید