هزینه تزریق فیلر در سال 1403

    کد خبر :1066620

تعدادی از سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک در حوزه درمان‌های زیبایی مرتبط با تزریق فیلر تخصص دارند. می‌دانید تزریق فیلر به چه صورت است؟ این روش درمانی به ازبین‌بردن چین‌وچروک‌ها و جوان‌سازی پوست کمک می‌کند. از فیلر همچنین برای حجم‌دهی به لب‌ها، گونه، زاویه فک و چانه هم استفاده می‌شود.

امروز زیبایی صورت تاثیر مهمی در ظاهر افراد دارد. به‌طور طبیعی با گذر زمان و تغییراتی که در سلول‌های بدن اتفاق می‌افتد، پوست شادابی و طراوت خود را از دست می‌دهد و چین‌وچروک‌ها کم‌کم پدیدار می‌شوند. از آن‌‌جایی‌ که داشتن ظاهری جوان یکی از اولویت‌های افراد است، آن‌ها همواره تلاش می‌کنند تا راه‌‌‌کاری برای مقابله با این مشکل پیدا کنند، در این مطلب قرار است توضیحات بیش‌‌‌تری از فیلر و کارایی‌های آن بخوانید.

تزریق فیلر چیست؟

فیلرها که با نام پرکننده‌های پوستی شناخته می‌شوند، موادی هستند که با استفاده از آن‌ها می‌توان فرورفتگی، خطوط چین‌وچروک و بافت‌های تخریب‌شده را ترمیم کرد. همچنین سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک تزریق فیلر را با هدف افزایش حجم و بهبود فرم اعضا نیز انجام می‌دهند.

فیلرها به‌روش تزریقی و به‌صورت موضعی به زیر پوست انتقال می‌یابند و به رفع نقایص صورت و زیباسازی لب، چانه، گونه و زیر چشم می‌پردازند. احتمالا برایتان سوال است که ترکیبات فیلر از چیست؟ فیلرها همان چربی‌هایی هستند که از بدن خود شخص برداشته شده و به قسمتی که نیاز به افزایش حجم دارد، تزریق می‌شوند. اما باز هم در باور عمومی، فیلر همان ژل است نه چربی!

ذکر این نکته لازم است که فیلرها به‌جز برداشت چربی از بدن شخص، به‌روش‌های دیگری هم تولید می‌شوند. این موضوع به تشخیص سرویس‌دهنده وابسته است. فیلرها می‌توانند کلاژن مصنوعی و انسانی ساخته‌شده در آزمایشگاه باشند یا اسید هیالورونیک مایع اما چربی بدن انسان از همه این‌‌ها بهتر است چون امکان اینکه فرد واکنش‌ آلرژیک به این درمان داشته باشد، به صفر می‌رسد.

فیلرها به نقاط مختلفی مانند گونه، چانه، خط فک، خط خنده، خطوط افقی پیشانی، زیر چشم و کنار چشم قابل تزریق هستند. این تزریق 4 کاربرد اصلی دارد. خاصیت پرکنندگی، هم‌سطح‌کردن اسکارهای آتروفیک یا فرورفته، قرینه‌سازی اعضای صورت، حجم‌دهی و فرم‌دهی.

هزینه تزریق فیلر نواحی مختلف

تزریق فیلر به‌دلیل نتایج فوری و مقرون‌به‌صرفه ‌بودن طرفداران زیادی دارد. در این راستا یکی از نگرانی‌های متقاضیان، هزینه‌ای است که سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک درازای ارائه این خدمت از آن‌ها دریافت می‌کنند. به‌طور کلی هزینه تزریق فیلر در بازه 480.000 تومان تا 15.200.000 تومان توسط این سرویس‌دهندگان انجام می‌شود.

شاید بپرسید دلیل تفاوت قیمت و گسترده‌بودن این بازه چیست؟ مهم‌ترین عاملی که در این موضوع تاثیر دارد، ناحیه‌ای است که فرد می‌خواهد فیلر را تزریق کند. هرچقدر محل تزریق بزرگ‌تر باشد، پرکننده بیش‌‌تری نیاز است و در نتیجه هزینه عملیات بالاتر می‌رود. مثلا تزریق فیلر به لب‌ها با صرف هزینه کم‌‌تری نسبت به تزریق پیشانی همراه است.

البته فقط ناحیه قابل تزریق نیست که بر هزینه این درمان تاثیر دارد. اگر قرار باشد از ترکیباتی به‌جز چربی بدن به‌عنوان فیلر استفاده کرد، نوع ماده، برند، کیفیت و اثربخشی آن در هزینه کلی عملیات اثرگذار است. تخصص، مهارت و سابقه کاری سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک، عامل دیگری است که دستمزد او و در نهایت، مخارج درمان شما را تعیین می‌کند.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

خیلی از کسانی که فیلر تزریق می‌کنند، در مورد مراقبت‌های بعد از آن سوال می‌پرسند. فلسفه مراقبت‌های بعد از فیلر این است که عوارض احتمالی آن به صفر برسد و تزریق، ماندگاری و اثربخشی بیش‌‌تری داشته باشد. سرویس‌دهندگان دکترتو کلینیک، نکات مراقبتی را به شما توصیه دارند که به چندی از آن‌ها در ادامه پرداخته‌ایم.

تسکین درد با مسکن: خیلی از افراد بعداز فیلر دردی ندارند. اگر شما جزء اقلیت‌ها بودید، می‌توانید از مسکن‌های بدون نسخه مانند استامینوفن برای کاهش ناراحتی خود استفاده کنید.

هیدراته نگه‌داشتن بدن: تا چند روز بعد از تزریق فیلر آب زیادی بنوشید. هیدراته ‌ماندن بدن به روند طبیعی درمان کمک می‌کند.

خودداری از ورزش یا فعالیت‌های سنگین: 24 الی 48 ساعت بعداز تزریق از انجام ورزش و فعالیت‌های سنگین اجتناب کنید. در غیر این صورت با افزایش جریان خون، در معرض تورم یا کبودی قرار می‌گیرید. از شنا کردن هم بپرهیزید چون ممکن است بدن شما در تماس با آب دچار عفونت یا کبودی شود.

در معرض آفتاب نباشید: برای افزایش اثربخشی فیلر، از قرارگرفتن در معرض حرارت و اشعه ماوراء‌بنفش خورشید خودداری کنید.

پرهیز از شست‌وشوی ناحیه تزریق: حدود 24 ساعت بعد از تزریق فیلر از شست‌وشوی آن به‌خصوص با آب داغ بپرهیزید؛ چون این عمل ممکن است باعث جابه‌جایی یا تغییر حالت فیلر زیر پوست شود.

به پشت بخوابید: تا چند شب بعد از تزریق فیلر به پشت بخوابید و زیر سرتان یک بالش اضافه بگذارید تا سر شما بالاتر باشد. این اقدام به جلوگیری از تجمع خون در ناحیه تزریق کمک می‌کند.

از محصولات مراقبتی ملایم استفاده کنید: تا یک روز بعداز تزریق از محصولات مراقبتی که ممکن است ناحیه تحت درمان را تحریک کنند، خودداری کنید. این مواد شامل اسیدهای آلفا، بتا هیدروکسی، بتانوئیدها و ویتامین c است. از پاک‌کننده‌های ملایم استفاده کنید و سعی‌تان بر این باشد که به‌مدت 24 ساعت از آرایش‌کردن بپرهیزید.

عوارض تزریق فیلر

به‌ندرت از تزریق فیلر عوارضی دیده و گزارش شده است؛ مگر در مواردی خاص که فیلرها ژل‌هایی با کیفیت پایین بوده‌اند. استفاده از فیلرهای تقلبی منجر به زخم‌های ناخواسته، کبودی و عفونت می‌شود. البته می‌توانید مطمئن باشید که این عوارض را با دکترتو کلینیک تجربه نخواهید کرد.

به‌ گفته خدمات‌دهندگان تزریق فیلر، افرادی با سابقه اختلالات خون‌ریزی، حساس به تزریق کلاژن تولیدشده خارج از بافت بدن، حساس به لیدوکائین و همچنین کسانی که به‌طور فعال دارای پوست ملتهب و آلوده‌ای هستند، بهتر است از این تزریق استفاده نکنند.

جمع‌بندی

شما از سامانه دکترتو کلینیک، می‌توانید سرویس‌دهندگانی را بیابید که تخصص آن‌ها رفع افتادگی پوست است. بدیهی است که وقتی سن‌وسال افراد افزایش می‌یابد، پوست هم از طراوت و شادابی روزهای جوانی فاصله می‌گیرد و بافت‌ها کم‌کم تخریب می‌شوند. این عارضه اصلا خوشایند نیست چون چهره را فرتوت و پژمرده نشان می‌دهد.

تزریق فیلر، یکی از روش‌های مدرن برای جوان‌سازی پوست و حجم‌دهی و فرم‌دهی به اعضای صورت است. در اغلب موارد، فیلر از چربی بدن شخص مراجعه‌کننده برداشته شده و به ناحیه مد نظر تزریق می‌شود. شخص متقاضی برای برخورداری از این روش درمانی، باید ابتدا تحت معاینه کامل سرویس‌دهنده قرار بگیرد تا صلاحیت او تایید شود.

منبع قیمت:

https://doctoreto.com/offer

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید