هر آنچه باید درباره همستر کامبت بدانیم

    کد خبر :1071924
هر آنچه باید درباره همستر کامبت بدانیم

این روزها موضوع همستر کامبت برسر زبان‌ها افتاده و بسیاری به سراغ این بازی در سبک Tap to Earn رفتند تا بتوانند روزی سکه‌های درون بازی را به دلار تبدیل کنند.

بازتاب-پس از اینکه نات کوین عرضه موفق و پرسروصدایی داشت، بازیهای در سبک Tap to Earn نیز گسترش یافتند و رواج پیدا کردند. بازی همستر کامبت هم یکی از همین بازی‌های کسب درآمد است. در ادامه قصد داریم بیشتر با Hamster Kombat آشنا شویم.

همستر کامبت چیست؟

این بازی تحت ربات تلگرامی یک بازی سبک Tap to Earn محسوب می‌شود و بازیکنان در این عنوان موبایلی باید با ضربه روی صفحه نمایش توکن جمع‌آوری نمایند. احتمالا درآینده توکن در قالب ایردراپ بین بازیکنان عرضه شود. بازی همستر کامبت در لینک t.me/hamster_kombat_bot می‌توان در قالب یک ربات تلگرامی به آن دسترسی یافت. کانال رسمی این بازی هم به آدرس  hamster_kombat@ است.

سازندگان این بازی مدعی هستند بیش از 60 میلیون کاربر این عنوان را تجربه می‌کنند. برنامه ایردراپ همستر کامبت دارای چهار بخش بوده که باید به مذاکره با صرافی‌ها، مذاکره با مارکت میکرها، انجام چند همکاری کلیدی با مجموعه‌های مختلف و در نهایت تهیه فهرست برای تسک‌ ایردراپ اشاره کرد. از بین این مراحل 3 مرحله تکمیل شده و مرحله ایردراپ بزودی فعال خواهد شد. سازندگان وعده دادند بزودی ایردراپ درون بازی فعال خواهد شد.

نحوه بازی همستر کمبت


هر آنچه باید درباره همستر کامبت بدانیم

همستر کمبت به روشی که برای کاربران Notcoin آشناست شروع می‌شود و بازیکنان روی یک سکه طلایی در اپلیکیشن تلگرام ضربه می‌زنند. با این حال، با همستر کمبت، اولین قدم به دلایلی این است که همستر خود را اصلاح کنید تا بتواند مدیر عامل یک صرافی ارز دیجیتال شود.

همانند Notcoin، بازیکنان می‌توانند از امتیازات درون بازی خود برای خرید «Boost» استفاده کنند که آمار را افزایش می‌دهد، مانند اینکه چند امتیاز در هر ضربه به دست می‌آید، یا مدت زمانی که می‌توانید قبل از استراحت و منتظر ماندن برای پر شدن نوار انرژی را کم می‌کند. همچنین تقویت کننده‌های روزانه رایگانی وجود دارد که بازیکنان ‌می‌توانند شش بار در روز از آنها استفاده کنند.

هنگامی که بازیکنان امتیازاتی را به دست آوردند، می‌توانند از آنها برای ارتقاء صرافی خود در تب “Mine” بازی استفاده کنند. این تب انواع ارتقاهایی را نشان می‌دهد که بازیکنان می‌توانند (صرفاً با سکه های درون بازی) برای مبادله خود خریداری کنند و شامل مواردی مانند افزودن سکه‌هایی مانند بیت کوین برای معامله در صرافی شما، راه‌اندازی یک فرآیند KYC یا حتی ادامه دادن به آن است.

هر ارتقایی که برای صرافی خود انجام می‌دهید، به صورت منفعلانه سکه‌های بیشتری برای شما به ارمغان می‌آورد.

ارائه ایردراپ در آینده

کسب سکه‌های درون بازی چه فایده‌ای دارد؟ همانند نات کوین، Hamster Kombat نیز یک ایردراپ آینده را اعلام کرده، اگرچه در مورد آن بسیار شفاف‌تر از Notcoin در ابتدا بوده است. در اپلیکیشن Hamster Kombat، یک تب «Airdrop» وجود دارد که ادعا می‌کند در مورد صرافی‌ها و اتحادهای سازنده بازار پیشتر مذاکره شده، اما تاریخ دقیقی برای خود airdrop ذکر نمی‌کند.

Notcoin به مدت سه ماه قبل از توقف اجرا شد و سپس بیش از یک ماه بعد توکن خود را راه‌اندازی کرد. البته ممکن است همستر کامبت دقیقاً همان روال را دنبال نکند، اما با توجه به میزان تبلیغاتی که Notcoin مهار کرد و به ارزش بازار تبدیل شد، تعجب نخواهیم کرد که همستر کامبت چنین روش‌هایی را تقلید کند.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. Ebi گفت:

    فقط کلاهبرداری

دیدگاهتان را بنویسید