نیسان فرانتیر 2025 با گریل جلو بروز شده رونمایی شد

    کد خبر :1084486
نیسان فرانتیر 2025 با گریل جلو بروز شده رونمایی شد

نیسان به تازگی مدل 2025 پیکاپ محبوب بازار امریکا خود فرانتیر را با گریل جلوپنجره جدید و برخی ویژگی دیگر رونمایی کرد.

بازتاب-نیسان تعداد زیادی بروزرسانی برای فرانتیر 2025 دارد. این پیکاپ سایز متوسط ​​برای اولین بار دارای چهره‌ای جدید، تعدادی تریم اصلاح شده، تجهیزات بیشتر و پشتیبانی اپل کارپلی بی سیم و اندروید اتو شده است.

قسمت جلویی به صورت مربع به سمت بالا است، به ویژه در گوشه‌های پایینی جلوپنجره، جایی که به کاپوت برخورد دارد. نام تجاری فرانتیر از بالای جلوپنجره حذف شده و در عقب، مدل‌های PRO-X و PRO-4X دارای تزئینات پلاستیکی جسورانه در سراسر درب عقب هستند.

نیسان فرانتیر 2025 با گریل جلو بروز شده رونمایی شد

این پیکاپ آفرود متمرکز نیز دارای رینگ جدید و زیبا هستند، اما تمامی فرانتیرهای جدید دارای تزئینات داخلی بازطراحی شده‌اند. اگر واقعاً می‌خواهید متمایز شوید، رنگ جدید نارنجی Afterburn Orange را در لیست گزینه‌ها انتخاب کنید. این یک رنگ خارجی جدید برای سال 2025 است. خریداران برای سال 2025 نیز تجهیزات استاندارد بیشتری دریافت می‌کنند. سطوح تریم SV و بالاتر اکنون دارای صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی با پشتیبانی Apple CarPlay و Android Auto بی سیم و همچنین صندلی راننده برقی شش جهته است.

پیکاپ تریم SV دارای رینگ استاندارد 17 اینچی بوده و همه فرانتیرها اکنون دارای یک فرمان کج/تلسکوپی و یک شیشه عقب کشویی هستند. سایر تغییرات شامل گزینه شاسی بلند Crew Cab برای سطوح تریم PRO-4X و SL، وصل کردن یک تخت شش فوتی است. سیستم دوربین نمای اطراف هوشمند نیسان اکنون در حالت آفرود با سرعت 12 مایل در ساعت کار می‌کند. تعداد زیادی از کمک‌های راننده از جمله هشدار خروج از خط، هشدار ترافیک متقابل عقب، هشدار نقاط کور و غیره استاندارد هستند.

نیسان فرانتیر 2025 با گریل جلو بروز شده رونمایی شد

ظرفیت یدک‌کشی نیز 500 پوند برای همه فرانتیرها افزایش می‌یابد که بسته به سطح تریم و تجهیزات انتخابی حداکثر به 7150 پوند می‌رسد. نیسان هیچ اشاره‌ای به تغییر در سیستم انتقال قدرت یا سیستم تعلیق نمی‌کند تا افزایش یدک‌کشی را تضمین کند. فرانتیر از یک موتور 3.8 لیتری V-6 با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 281 پوند فوت استفاده می‌کند که از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به جاده می‌رود. یکی از نمایندگان نیسان توضیح داد که آزمایش‌های بیشتری انجام شد تا اطمینان حاصل شود که فرانتیر توانایی یدک‌کشی اضافه‌شده را دارد.

قیمت فرانتیر 2025 قبل از پایان تابستان کاهش می‌یابد. نسبت به قیمت پایه 32020 دلاری فرانتیر در سال 2024، انتظار افزایش اندکی را داشته باشید. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است سری به سایت نیسان بزنید. این برند ژاپنی در تلاش بوده تا سبد محصول خود را بروز سازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید