نگاه متفاوت بیمه معلم به تقویت برند
امروزه و در عصر فناوری های نوین دیگر موسسه های ارائه دهنده کالا و خدمات نمی توانند با تکیه بر روش های سنتی به جذب مشتری بپردازند؛ مسئله مهمی که ایجاب می کند این موسسه ها صرف نظر از کیفیت و قیمت کالا به فکر جایگاه سازی در ذهن مخاطب و ارتقای برند خود نیز باشند. مثل بیمه معلم که از این مهم غافل نبوده و نسبت به آن اهتمام دارد.
بیمه معلم که اتفاقاً یکی از سازمان های با سابقه در حوزه خدمات بیمه ای است، در روزهای اخیر و با هدف جایگاه سازی در ذهن مخاطب و نیز تقویت جایگاه برند، فعالیت های جدیدی را در دستور کار قرار داده است.
این نهاد بیمه گر بر آن است تا بار دیگر در قالب بیلبوردهای تبلیغاتی و حضور موثر در شبکه های اجتماعی با شیوه ای نو به معرفی خدمات خود بپردازد.
در همین راستا بیمه معلم با کمپین «مشکلات کم رنگ می شوند» طرح های خاص بیمه ای خود را بزودی معرفی و اجرایی خواهد کرد.
در این اتفاق تازه بیمه معلم قصد دارد تا با هدف معرفی خدمات خود به عنوان برندی مسئولیت پذیر، دارای ساختار و حساس به شرایط جامعه در ذهن مخاطبان جایگاه سازی کند.
در طرح مورد اشاره شعارهایی چون بیمه مراقبت می کند تا کامی تلخ نشود و اگر تلخ شد، تلخ نماند، حوادث با اینکه قابل پیشگیری هستند، اما قابل پیش بینی نیستند… و بیمه عاملی است که تلخی ربودن را به حمایتی از جنس بودن تبدیل می کند و اضطراب بدبیاری را به آرامشی از جنس یاری و سختی درماندگی را به شیرینی درمان پیوند می زند و … مورد تأکید این کمپین تازه است.