نوکیا از گوشی‌های صنعتی HHRA501x و IS540.1 رونمایی کرد

    کد خبر :1024233
گوشی‌های صنعتی

نوکیا دو گوشی صنعتی با طراحی ناهموار معرفی کرده است. نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 برای کاربردهای صنعتی طراحی شدند و از دوام بسیار بالایی برخوردارند.

بازتاب- نوکیا با همکاری شرکت آلمانی i.safe MOBILE Gmbh این دو گوشی را توسعه داد. دو مدل جدید نوکیا به عنوان EX طبقه بندی می‌شوند و مشخصات فنی یکسانی دارند. هر دو گوشی پس از یک تست آزمایشی دقیق معرفی شدند.

آنها به عنوان الزامات اتصال برای صنایعی مانند معدن، نفت، گاز و مواد شیمیایی تاییدیه گرفتند. نوکیا HHRA501x و نوکیا IS540.1 را می‌توان با خیال راحت در مکان‌هایی با خطر انفجار در سطوح مختلف استفاده کرد. آنها را می‌توان حتی در ATEX Zone 1 یا ATEX Zone 2 به کار گرفت. گوشی‌ها همچنین با دریافت گواهی مورد نیاز از باندهای فرکانسی لازم پشتیبانی می‌کنند.

 

 گوشی‌های صنعتی

 

نوکیا IS540.1 دارای صفحه نمایش 6 اینچی با محافظ گوریلا گلس 3 است. این مدل یک تراشه دو هسته‌ای کوالکام QCM6490 با معیارهای عملکردی همتراز با اسنپدراگون 778 دارد. این مدل با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

سیستم دوربین IS540.1 شامل یک دوربین عقب 48 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو می‌شود. این دستگاه دارای باتری قابل تعویض 4400 میلی آمپرساعتی بوده، اگرچه مدت زمان مورد انتظار آن مشخص نشد. گوشی نوکیا IS540.1 شباهت‌هایی با Nokia 800 Tough دارد اما با برخی پیشرفت‌ها و لوگوی جدید در آن تعبیه شده است.

در بخش دوربین دو گوشی هوشمند مقاوم نوکیا مشخص نشد چه ویژگی دارند. اطلاعات قیمت و در دسترس بودن این دو گوشی بادوام نیز اعلام نشد و برند مورد اشاره بزودی مشخص خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید