نمایش دیدنی دوج چلنجر دیمون ۱۰۰۰ اسب بخار با تیونینگ هنسی
تیونر آمریکایی هنسی پرفورمنس، ویدئویی از آزمایش قدرت پیشرانه دوج چلنجر SRT دیمون HPE1000 منتشر کرده که با صدای جذاب پیشرانه و عملکرد خیرهکننده همراه است.
هنسی پرفورمنس پس از نشان دادن توانایی خود در تیونینگ دوج چلنجر SRT دیمون HPE1000 و عبور از مسیر ۴۰۰ متر در زمان ۹.۱۴ ثانیه، این بار به دنبال نمایش دیگری است. تیونر مشهور آمریکایی قصد دارد نمایشی جذاب از قدرت پیشرانه ۱،۰۳۵ اسب بخاری دوج چلنجر SRT دیمون HPE1000 ارائه دهد. صرفنظر از سرعت، هنگامی که پدال گاز تا آخر فشار داده میشود پیشرانه سوپرشارژ هنوز هم اشتها دارد.
این سومین نسل HPE1000 از پروژههای تیونینگ خودرو هنسی پرفورمنس محسوب میشود که هنگام ضبط این ویدئو در حال انجام آزمایشهای نهایی جاده در اطراف پیست آزمون هنسی است. قبل از آغاز نمایش، راننده کمی دوج چلنجر SRT دیمون HPE1000 را گرم میکند. چنین مرحلهای قبل از شروع غرش پیشرانه در شرایط واقعی، ضروری به نظر میرسد.
بزرگترین تغییر نسخه HPE1000 از دوج چلنجر دیمون، سوپرشارژر ۴.۵ لیتری است که جایگزین مدل فعلی ۲.۷ لیتری میشود. سایر تغییرات شامل دریچه گاز، هدر اگزوز، انژکتورها و کالیبراسیون کامل این تجهیزات روی پیشرانه میشود. این بسته تیونینگ با گارانتی یک ساله ۱۹۰۰۰ کیلومتری به مشتریان عرضه خواهد شد.
هنسی در حال حاضر روی بهبود صدای پیشرانه قدرتمند دوج چلنجر دیمون کار میکند. بسته HPE1200 هنسی نیز دارای سوپرشارژر ارتقایافته است که خروجی “۱۵۰۰ اسب بخار و حتی بیشتر” را به نمایش میگذارد. این بسته همچنین شامل قفس غلتگیر NHRA و چتر نجات برای کمک به کاهش سرعت در پایان مسیر پیست میشود.