نسل جدید فولکس‌واگن ترنسپورتر با طراحی مدرنتر معرفی شد

    کد خبر :1084073
نسل جدید فولکس‌واگن ترنسپورتر با طراحی مدرنتر معرفی شد

شرکت فولکس واگن به تازگی نسل جدید ترنسپورتر را رونمایی کرد که براساس ترانزیت کاستوم فورد ساخته شد.

بازتاب– این خودرو با پیشرانه پیشرانه‌های دیزلی، پلاگین‌هیبریدی و الکتریکی در کارخانه ترکیه فولکس واگن به تولید می‌رسد. ون ترنسپورتر نسل هفتم خود را دیده و به ون‌های دیگر فولکس واگن همچون  ID.Buzz الکتریکی و مالتی‌ون T7 پیوست.

ترنسپورتر T7 در نسخه باری و مسافری ارائه می‌شود و افراد می‌توانند برای حجم فضای بیشتر نسخه کشیده با سقف بلندتر را خریداری نمایند. پنل‌های داخلی این خودرو مشابه فورد ترانزیت کاستوم است. البته طراحان آلمانی سعی کردند در برخی عناصر طراحی تغییراتی حاصل کرده تا خودرو شباهت کمتری به محصول فورد پیدا کند.

فولکس واگن سعی کرده طراحی ظاهری را شبیه به ID.Buzz توسعه دهد. در کابین داخلی دارای پنل داشبورد با نمایشگر 13 اینچی سیستم سرگرمی و نمایشگر 12 اینچی کلاستر دیجیتالی هستیم.

نسل جدید فولکس‌واگن ترنسپورتر با طراحی مدرنتر معرفی شد

یک مدل آفرودی هم برای ترنسپورتر ون در نظر گرفته شده که به عنوان پانامریکانا شناخته می‌شود. این نسخه سپرهای بدون رنگ، روکش پلاستیکی مشکی دور گلگیرها و پایین دربها و رینگ‌های 19 اینچی دارد. پارکابی‌های فولادی ضدزنگ دارای نورپردازی، تریم مشکی براق و روکش‌های پارچه‌ای برای صندلی این مدل تدارک دیده شد. به گفتهٔ فولکس‌واگن، T7 فضا، ظرفیت بار، ظرفیت یدکشی و راندمان بیشتری نسبت به نسل قبلی پیدا کرد.

نسل جدید ترنسپورتر بسته به تریم، بین 5050 تا 5450 میلی‌متر طول داشته و فاصلهٔ محوری آن 3100 یا 3500 میلی‌متر خواهد بود. این یعنی T7 در قیاس با نسل قبلی کشیده‌تر و عریض‌تر بوده و درنتیجه حداکثر حجم بارگیری آن به 5.8 تا 9 مترمکعب افزایش پیدا کرد. همچنین باتوجه به تریم، حداکثر ظرفیت بار این ون به 1.33 تن می‌رسد و می‌تواند تا 2.8  تن را یدک کشی هم کند.

نسل جدید فولکس‌واگن ترنسپورتر با طراحی مدرنتر معرفی شد

نسل جدید خودرو ون فولکس واگن به سه پیشرانهٔ توربودیزل، یک پیشرانهٔ 2.5 لیتری پلاگین‌هیبریدی و سه نسخهٔ تمام الکتریکی مجهز است. نسخه‌های دیزلی 110 اسب بخار، 150 اسب بخار و 170 اسب بخار قدرت دارند درحالی‌که نسخه‌های الکتریکی با 136 اسب بخار، 218 اسب بخار و 286 اسب بخار قدرت ارائه داده و همگی از باتری 64 کیلووات ساعتی برخوردارند. نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی هم قدرت آن به 232 اسب بخار می‌رسد. نسخهٔ دیزلی پایه و پلاگین‌هیبریدی به‌صورت محرک جلو عرضه می‌شوند اما برای دو نسخه دیزلی قوی‌تر سیستم چهارچرخ محرک 4Motion قابل سفارش است.

نسخه‌های الکتریکی همگی محرک عقب بوده اما در آینده مدل چهارچرخ محرک هم عرضه خواهند شد. این محصول فولکس‌واگن هم‌اکنون در آلمان قابل سفارش بوده و قیمت آن از 36 هزار یورو برای مدل باری دیزلی پایه شروع می‌شود. قیمت مدل مسافری مشخص نیست و  تولید آن در کنار فورد ترانزیت کاستوم در ترکیه صورت می‌گیرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید