نسل بعدی گوشی های سامسونگ سریع تر شارژ می شوند

    کد خبر :1030376
سامسونگ

سامسونگ از نظر سرعت شارژ گوشی‌های گلکسی نسبت به رقبا عقب مانده و پرچمدار فعلی سری گلکسی اس 23 تنها تا 45 وات شارژ سریع را پشتیبانی می‌کند. با این حال، امیدواری وجود دارد که این شرکت در نهایت بتواند سرعت شارژ را در آینده ارتقا دهد.

بازتاب-به گفته یکی از افشاگران Revegnus در توییتر، Atum، تامین کننده انحصاری ترانسفورماتورهای تخت برای شارژرهای 45 واتی سامسونگ، شارژرهای 65 واتی و 140 واتی را به مجموعه خود اضافه کرده است. در حالی که هیچ تاییدی مبنی بر اینکه این شارژرها برای دستگاه‌های سامسونگ هستند وجود ندارد، مطمئناً این احتمال وجود دارد.

این به ویژه با توجه به اینکه سامسونگ پیشتر در حال کار بر روی یک شارژر 65 واتی است، صدق می‌کند. علاوه بر این، سامسونگ لپ تاپ تولید می‌کند، بنابراین شارژر 140 واتی می‌تواند برای آن دستگاه‌ها باشد.

 

سامسونگ

 

سامسونگ برای اولین بار در سال 2020 با گلکسی اس 20 اولترا پشتیبانی از شارژ 45 واتی را برای گوشی‌های هوشمند گلکسی خود معرفی کرد. با این حال، این شرکت از آن زمان تاکنون سرعت شارژ را ارتقا نداده است. در واقع، مدل‌های پایه گلکسی S22 و S23 تنها از شارژ 25 واتی پشتیبانی می‌کنند. پیش از این، شایعاتی مبنی بر عرضه گوشی‌های سری گلکسی اس 24 سامسونگ با شارژ 65 واتی منتشر شده بود. با این حال، به نظر رسیده که سامسونگ این بار استاندارد شارژ خود را ارتقا نخواهد داد.

در حالی که ممکن است سری گلکسی اس 24 شارژ 65 واتی نداشته باشد، این واقعیت که تامین کننده سامسونگ روی آن کار می‌کند نشان داده که این شرکت ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای ارتقای سرعت شارژ خود در گوشی‌های هوشمند آینده باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید