میزان مشارکت مردم قم در انتخابات تا ساعت 16

    کد خبر :1076616
استاندار قم

میزان مشارکت مردم در استان قم باید در مقایسه با سایر استان‌ها متفاوت باشد چرا که نگاه دشمنان به این شهر است و قم پایگاه انقلاب اسلامی بوده و همچنان نیز هست.

سید محمد آقامیری گفت: بیش از ۲۵ درصد از مردم قم در انتخابات شرکت کردند و در حال حاضر قم رتبه سوم را در کشور دارد.

 استاندار قم گفت: انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال گذشته تا ساعت ۱۲ تمدید شد تا مردم بتوانند بیشتر شرکت کنند و ما در خواست داریم که مردم رأی ریزی خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و همین ساعت‌ها که گرمای هوا کمتر است و شعبه‌های اخذ رأی نیز خلوت تر است به پای صندوق‌های رأی بیایند و در انتخابات شرکت کنند.

آقامیری افزود: میزان مشارکت مردم در صحنه انتخابات بسیار مهم است و از مردم قم تقاضا داریم که پای صندوق‌های رأی بیایند و در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه در بین کاندیداها سلایق مختلف وجود دارد افزود: همه افراد با سلایق مختلف می‌توانند با حضور در انتخابات ریاست جمهوری به کاندیدای خود رأی دهند.

استاندار قم اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در استان قم باید در مقایسه با سایر استان‌ها متفاوت باشد چرا که نگاه دشمنان به این شهر است و قم پایگاه انقلاب اسلامی بوده و همچنان نیز هست.

وی گفت: باید فضا را به سمتی ببریم که میزان نرخ مشارکت در استان قم که در انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند سال گذشته در جایگاه اول بوده در این انتخابات نیز این جایگاه حفظ شود.، این خبر ساعت ۱۶:۱۶ دقیقه عصر جمعه مخابره شده است.

مهر/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید