میتسوبیشی از شاسی بلند جذاب ایکس فورس رونمایی کرد

    کد خبر :1014477

میتسوبیشی به تازگی شاسی بلند کامپکت جدید خود را در اندونزی معرفی کرد. این مدل ایکس فورس(Xforce) نام داشته و با تنها یک گزینه پیشرانه به فروش خواهد رسید.

بازتاب- میتسوبیشی طراحی بیرونی Xforce را در ماه جولای، قبل از رونمایی کامل، فاش کرد، اما تا به امروز نمای داخلی را به نمایش نگذاشته بود. کابین دارای یک صفحه نمایش 12.3 اینچی سیستم سرگرمی و یک خوشه ابزار دیجیتال 8.0 اینچی است. این خودروساز برای اولین بار از روکش پارچه‌ای ملانژ برای داشبورد استفاده کرد. Xforce دارای هشت بلندگو Dynamic Sound یاماها Premium سیستم صوتی با توییتر، ووفر و چهار نوع صدا است.

صفحه نمایش سیستم سرگرمی امکان اتصال تلفن هوشمند با WebLink را فراهم می‌کند که برنامه‌ها را روی صفحه نمایش بزرگ‌تر پخش می‌کند. صفحه نمایش دارای قابلیت چند ویجت است و به سه بخش تقسیم می‌شود. مسافران می‌توانند دستگاه‌های خود را با پورت‌های USB Type-A و Type-C وصل کنند یا از شارژر بی‌سیم جلو استفاده کنند.

کراس اوور Xforce

میتسوبیشی فضای ذخیره‌سازی زیادی دارد و شرکت ادعا می‌کند که می‌توانید 21 بطری پلاستیکی 600 میلی‌لیتری را در تزئینات در، کنسول کف و دیگر جاهای کوچک پنهان کنید. همچنین دارای جعبه کنسول با خنک کننده نوشیدنی است. در پشت، Xforce دارای یک کف فضای بار قابل تنظیم ارتفاع است. ظرفیت ذخیره‌سازی عقب می‌تواند با صندلی‌های عقب تاشو به صورت 40:20:40 افزایش یابد.

نیروبخش کراس اوور جدید میتسوبیشی موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر است. این موتور 103 اسب بخار (77 کیلووات) و 103 پوند فوت (141 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند و با یک گیربکس متغیر پیوسته با راندمان بالا همراه می‌شود. در حالی که موتور فقط به چرخ‌های جلو نیرو می‌دهد، Xforce در صورت تجهیز به چرخ‌های 18 اینچی، تا 8.7 اینچ (222 میلی‌متر) از زمین فاصله دارد. رویکرد 21 درجه و زاویه خروج 35 درجه به افزایش قابلیت ناهموار آن کمک می‌کند. این کراس اوور دارای چهار حالت رانندگی است: معمولی، شنی، گلی و مرطوب.

کراس اوور Xforce

طول ایکس فورس 172.8 اینچ (4390 میلی متر)، عرض 71.2 اینچ (1810 میلی متر) و ارتفاع 65.3 اینچ (1660 میلی متر) با فاصله بین دو محور 104.3 اینچ (2650 میلی متر) است. فورد برانکو اسپرت 172.2 اینچ طول و فاصله بین دو محور 105.1 اینچ دارد. با این حال، بلندتر و پهن‌تر از مدل جدید میتسوبیشی است. کراس اوور جدید تکاملی از نمای جلوی سپر دینامیک این برند را اتخاذ کرد. این مدل دارای نشان سه الماسی این برند با چراغ‌های T شکل و چراغ‌های دیلایت است که در کنار جلوپنجره زاویه‌دار قرار دارند. همچنین موتیف به چراغ های عقب LED منتقل می‌شود.

Xforce قبل از عرضه در بازارهای دیگر ابتدا وارد اندونزی خواهد شد. این خودرو در نمایشگاه بین المللی خودرو Gaikindo اندونزی به نمایش درآمد. انتظار داریم مدل در آسیای جنوبی، آمریکای لاتین، خاورمیانه و آفریقا به فروش خواهد رسید. میتسوبیشی Xforce را با قیمت 25 هزار دلار لیست کرده است. با این حال، انتظار نداشته باشید میتسوبیشی آن را به ایالات متحده بیاورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید