مهاجم تراکتور به پرسپولیس برمی گردد؟

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ ۲۱:۵۰
    کد خبر :1070780
مهدی عبدی

مهدی عبدی در پایان فصل بازیکن پرسپولیس می‌شود و 2 فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. او منتظر تصمیم پرسپولیسی‌هاست.

مهدی عبدی، مهاجم تراکتور 2هفته پیش زانویش را جراحی کرد و در حال‌حاضر مراحل درمانی را سپری می‌کند. او به‌زودی تمریناتش را از سر می‌گیرد تا برای فصل جدید لیگ آماده شود. عبدی که قرضی از پرسپولیس به این تیم تبریزی رفته بود، در پایان این فصل دوباره بازیکن پرسپولیس می‌شود و 2فصل دیگر با این تیم قرارداد دارد. عبدی در بازی‌هایی که برای تراکتور انجام داده، 6گل زده و بعد از هر گلش بعضی از پرسپولیسی‌ها مدعی بودند که او نباید از تیم جدا می‌شد. حالا عبدی می‌گوید که دوست دارد دوباره پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

*مدتی بود که مصدومیت زانو تو را اذیت می‌کرد و آخر سر هم کار به جراحی کشید. وضعیت خوب است؟‌
این مصدومیت از سال‌97 که در رده امیدها بازی می‌کردم، با من بود. روزهای اول اذیت می‌شدم ولی بعدها شرایط بهتر شد و دیگر مشکلی نداشتم. اما چند هفته پیش در تمرین فشار آوردم و پایم ورم کرد. مینیسک جدا شده بود و پایم قفل می‌کرد و به‌خاطر همین مجبور شدم جراحی کنم. البته تا 2هفته دیگر می‌توانم فوتبال بازی کنم و خوشبختانه روند درمانم طولانی نیست. هدفم این است که برای فصل آینده بهترین شرایط ممکن را داشته باشم.

*فصلی که پشت سر گذاشتی، برای تو چطور بود؟
من از هفته چهارم به تراکتور اضافه شدم و 4بازی اول و 6بازی آخر را از دست دادم. در 12یا 13مسابقه برای تراکتور بازی کردم که 6گل زدم و 2پاس‌گل دادم و یک پنالتی هم گرفتم. با توجه به دقایقی که بازی کردم، عملکرد خوبی داشتم.

*تو تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستی. برای فصل بعد چه برنامه‌ای داری؟
وقتی پرسپولیس برای فصل جدید استارت بزند، باید در تمرینات این تیم حاضر شوم چون 2فصل دیگر با این تیم قرارداد دارم. اگر مرا بخواهند در خدمت پرسپولیس هستم، اگر هم نخواستند طبیعتا به تیم دیگری می‌روم. همه‌چیز به تصمیم سرمربی و باشگاه مربوط است و فعلا مشخص نیست چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

*خودت دوست داری در پرسپولیس بمانی و دوباره برای این تیم بازی کنی؟
چرا دوست نداشته باشم؟ هر بازیکنی دوست دارد پیراهن پرسپولیس را بر تن کند. حالا باید ببینیم شرایط چگونه ‌پیش می‌رود.

*تراکتور امسال هم برای رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر ناکام ماند و از جام‌ حذفی هم کنار رفت. می‌توانستید بهتر از این نتیجه بگیرید؟
ما تلاش کردیم که در لیگ سوم شویم و در جام‌حذفی هم به قهرمانی برسیم ولی این اتفاق رخ نداد. خیلی دوست داشتم تا لحظه آخر در تراکتور بودم و به این تیم کمک می‌کردم ولی متأسفانه مصدومیت باعث شد جراحی کنم. شاید اگر مصدوم نمی‌شدم، آن پنالتی که در جام‌حذفی از دست دادیم تبدیل به گل می‌شد و تراکتور به جمع 4تیم نهایی راه پیدا می‌کرد. به هر حال قسمت این بود ولی بازیکنان تراکتور نهایت تلاش خودشان را به خرج دادند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید