مهاجران مسلمان به اروپا «مهاجمان مسلمان» هستند

    کد خبر :195256

نخست وزیر مجارستان با انتقاد از حضور انبوه و غیرقانونی پناهجویان خاورمیانه و شمال آفریقا به این کشور، آن‌‌ها را «مسلمانان مهاجم» نام نهاد.

نخست وزیر مجارستان در واکنش به سیل ورود پناهجویان مسلمان به اروپا و خطر ایجاد جوامع موازی در دل کشورهای اروپایی، آن‌ها را «مهاجمان مسلمان» خواند. .

«ویکتور اربان» نخست وزیر مجارستان در گفت‌و‌گو با روزنامه آلمانی «بیلد» در این باره گفت: «ما این افراد را نه مهاجران مسلمان بلکه مهاجمان مسلمان در نظر می‌گیریم.»

وی با انتقاد به حضور مسلمانان مهاجر در اروپا گفت که آن‌ها با حضور در مجارستان باید دست‌کم از چهار کشور عبور کنند و این بدان معنی است که به فکر جان خود هم نیستند.

نخست وزیر مجارستان در ادامه خواهان درخواست مجوز ورود به کشورهای اروپایی از قبل برای روند حضور غیر قانونی مهاجران مسلمان شد.

وی با اشاره به سیل مهاجران خاورمیانه و شمال آفریقا و انتقاد از آلمان هنگام مواجه شدن با ناآرامی به دلیل حضور مهاجران در این کشور گفت: «این موج مهاجران نیست بلکه یک تهاجم است.»

پیشتر اداره مهاجرت سازمان ملل متحد بیش از 100 مورد «کاربرد بیش از حد زور» برابر مهاجرانی که در تلاش وارد شدن به مجارستان هستند را ثبت کرده است.

به گزارش فارس، مجارستان اقدام‌های شدیدی برای جلوگیری از داخل شدن مهاجران اتخاذ کرده به طوری‌که «پیتر سیارتو»، وزیر خارجه این کشور گفته بود که دولت این کشور برای جلوگیری از داخل شدن مهاجران، در امتداد بخشی از مرز با صربستان و رومانی سیم خاردار نصب می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید