معرفی گوشی پرتوان وان پلاس Ace 2 Pro

    کد خبر :1015608
وان پلاس Ace 2 Pro

شرکت وان پلاس برند چینی در زمینه تولید گوشی هوشمند است که هر سال نسل جدیدی از محصولات خود را با طراحی و سخت افزار بهبودیافته ارائه می‌دهد.

بازتاب-در این بین باید به گوشی قدرتمندوان پلاس Ace 2 Pro تازه از راه رسیده اشاره کرد. یک مدل باکیفیت در طراحی و پرتوان در سخت افزار. در این مطلب قصد داریم بیشتر با وان پلاس Ace 2 Pro آشنا شویم.

 

طراحی و ساخت

وان پلاس Ace 2 Pro دارای ابعاد 163 در 74 در 9 میلیمتر بوده و وزنی 210 گرمی دارد. بدنه از جنس شیشه و فریم از جنس پلاستیک ساخته شد. بنابراین با یک قاتل پرچمدار از وان پلاس رو به رو هستیم.

دستگاه شامل نمایشگری کم حاشیه با جزیره دوربین دایره‌ای در عقب شده که آن را شبیه به آیس 2 کرد. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر قرار داشته و یک پورت USB-C هم تدارک دیده شده است. این گوشی از طراحی و کیفیت ساخت قابل توجهی برخوردار است.

 

نمایشگر و باتری

وان پلاس Ace 2 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد 120 هرتز با شدت روشنایی 1600 نیت بوده که وضوح FHD+ را ارائه می‌دهد. این نمایشگر از HDR10+ پشتیبانی کرده و حاشیه کمی هم دارد.

در بخش باتری یک پک 5000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 150 واتی به کار گرفته شد.

 

 وان پلاس Ace 2 Pro

 

سخت افزار و دوربین

محصول وان پلاس به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز شده که در کنار 12 تا 24 گیگ رم و 256 تا 1024 گیگ حافظه داخلی غیرقابل ارتقا قرار می‌گیرد. دستگاه سه حسگر دوربین 50 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی اولتراواید و 2 مگاپیکسلی ماکرو در عقب دارد.

همچنین قابلیت ضبط ویدئو 4کی برای آن میسر شد. در بخش دوربین سلفی حسگر 16 مگاپیکسل داشته که توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسل دارد.

 

نتیجه گیری

گوشی وان پلاس Ace 2 Pro یک قاتل پرچمدار است که می‌تواند عملکرد بالایی از خود نشان دهد. بنابراین اگر به دنبال گوشی هستید که قیمت بالایی نداشته اما توانایی بزرگ از خود نشان دهد، این مدل می‌تواند نظر مخاطب خود را جلب سازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید