معرفی سالن های اجتماعات هتل هما تهران

    کد خبر :1073919

معرفی سالن های اجتماعات هتل هما تهران

هتل هما تهران قدیمی‌ترین هتل‎‌ تهران محسوب میشود. این هتل در قلب تهران و در بخش شمالی خیابان ولیعصر واقع شده است و دسترسی آسانی به برخی از مراکز خرید دارد. هتل هما علاوه‌بر اینکه یک هتل است و اتاق‌های مختلفی برای اقامت مسافران و مهمانان دارد، برای برگزاری برخی مراسمات مانند همایش، کنفرانس و… سالن‌های اجتماعات مختلفی نیز در خود جای داده است. در ادامه تعدادی از سالن‌های اجتماعات هتل هما را معرفی خواهیم کرد، همراه ما باشید.

سالن های اجتماعات هتل هما

همانطور که گفتیم هتل هما سالن‌های متنوعی برای برگزاری مراسم‌های مختلف شما دارد. از جمله:

  • سالن مروارید هتل هما
  • سالن آینه هتل هما
  • سالن زمرد هتل هما
  • سالن نگین هتل هما
  • سالن دلفین هتل هما
  • سالن هما کلاس هتل هما
  • سالن صدف هتل هما

سالن مروارید هتل هما

سالن مروارید هتل هما

مساحت سالن مروارید هتل هما تهران حدود 730 متر است. سالن مروارید در طبقه دوم هتل قرار دارد. این سالن برای برگزاری مراسم‌های مختلفی مثل؛ عروسی، نامزدی، کارگاه آموزشی، همایش، سمینار، میتینگ، نمایشگاه و… مناسب است.

درسالن مروارید امکان برگزاری نمایشگاه، سرو غذا و میان‌وعده وجود دارد. همچنین اینترنت وای‌فای و نورپردازی ثابت هم از دیگر امکانات این سالن است. برای برگزاری مراسم در این سالن شما می‎‌توانید از خدمات مختلفی مانند، گل‌آرایی، فیلم‌برداری، عکاسی، شیرینی و میوه، نمایشگر سالن، میکروفون بی‌سیم و… بهره‌مند شوید.

ظرفیت سالن هما متغیر است و بنابه درخواست شما و متناسب با نوع مراسمی که دارید چیدمان مختلفی در سالن انجام می‌شود. ظرفیت سالن از 70 تا 700 نفر متغیر است.

سالن آینه هتل هما

از دیگر سالن‌های اجتماعات هتل هما تهران، سالن آینه است. این سالن مساحتی حدود 349 متر دارد و ظرفیت آن در شرایط مختلف بین 60 نفر تا 250 نفر متغیر است. در سالن آینه هم می‌توانید مراسم‌های مختلفی مثل عروسی، نامزدی، میتینگ، کارگاه آموزشی و… برگذار کنید.

سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اینترنت وای‌فای، تابلو راهمنا، سرو غذا و میان‌وعده و… از جمله امکانات سالن آینه هستند.

سالن زمرد هتل هما

سالن زمرد هتل هما

سالن زمرد هتل هما از سالن‌های معروف تهران است. این سالن در لابی هتل قرار دارد و مساحت آن حدود 850 متر است. ظرفیت این سالن هم مانند سالن‌های دیگر هتل هما متغیر است؛ یعنی بسته به نوع مراسم و نوع چیدمان سالن ظرفیت نهایی تعیین می‌شود.

ظرفیت این سالن به صورت تقریبی بین 100 تا 900 نفر متغیر است. برای برگذاری مراسم‌های مختلف از جمله: میتینگ، همایش، سمینار، عروسی، ترحیم، نامزدی و… می‎توانید این سالن را رزرو کنید. خدماتی مانند گل‌آرایی، فیلمبرداری، نمایشگر سالن، شیرینی و میوه، میکروفون بی‌سیم، عکاسی و… در سالن ارائه می‌شود.

سالن نگین هتل هما

سالن نگین هما از دیگر سالن‌های اجتماعات هتل هما است. این سالن با مساحت 62 متر و ظرفیت حدودی 22 نفر مناسب برگزاری مراسم‌هایی مثل میتینگ، جلسه و کارگاه آموزشی است. در سالن نگین اینترنت وای‌فای وجود دارد و خدماتی مثل گل‌آرایی، نمایشگر سالن، فیلمبرداری و… ارائه می‌شود.

سالن دلفین هتل هما

سالن دلفین هتل هما برای سرو یک شام بی‌نظیر در فضای سرسبز هتل هما تهران، نزدیک آب‌نما و استخر هتل بسیار مناسب است. این سالن ظرفیتی معادل با 150 نفر دارد و برای پذیرایی از مهمانان شما یک مکان خاص است.

سالن هما کلاس هتل هما

سالن هما کلاس هتل هما

سالن هما کلاس هتل هما مکان مناسبی برای برگذاری مراسم‌هایی مثل، مهمانی شرکت‌ها، ضیافت ناهار، ضیافت شام، کارگاه آموزشی، همایش و سمینار، میتینگ، جلسه و… است. این سالن ظرفیتی حدود 540 متر دارد. آخرین بازسازی که برای این سالن انجام شده است مربوط به سال 1396 است. ظرفیت این سالن هم بسته به نوع چیدمان و نوع مراسم متفاوت است. سالن هما کلاس هتل هما برای پذیرایی از حدود 250 نفر پاسخگو است.

خدماتی مانند، فیلیپ چارت، رول آپ، عکاسی، فیلمبرداری ، گل‌آرایی، میز رجیستر و… در سالن هما کلاس هتل هما ارائه می‌شود. امکاناتی مثل، اینترنت وای‌فای، نورپردازی ثابت، پرده نمایش ثابت ویدیو پروژکتور و… در این سالن وجود دارد.

سالن صدف هتل هما

از دیگر سالن‌های اجتماعات هتل هما تهران می‌توان سالن صدف را نام برد . این سالن برای برگزاری مراسم‌هایی با تعداد نفرات کم تا حدود 280 نفر مناسب است. از جمله: ضیافت شام و ناهار، سمینار، میتینگ، کارگاه آموزشی و…

امکانات مختلفی مانند، تلویزیون LED، دوربین فیلمبرداری ثابت، اتاق فرمان، اینترنت وای‌فای و… وجود دارد. همچنین خدماتی مثل گل‌آرایی، رول آپ، عکاسی، فیلمبرداری، میکروفون بی‌سیم، فیلیپ چارت و… در سالن صدف قابل ارائه است.

رزرو سالن های اجتماعات هتل هما

برای رزرو سالن‎‌های اجتماعات هتل هما می‌توانید به صورت اینترنتی و حضوری کارهای لازم را انجام دهید. سالن‌های مختلف هتل هما با ظرفیت‌های متفاوتی که دارند، این امکان را به شما می‌دهند تا باتوجه به نوع مراسم و تعداد مهمان‌هایی که دارید یکی از سالن‌ها را رزرو کنید. موقعیت مکانی مناسب هتل هما، فضای دلباز، امکانات زیاد و خدمات‌رسانی خوب از جمله مزایای هتل هما تهران است. برای رزرو هتل هما و سالن‌های اجتماعات این هتل می‌توانید از سایت علی بابا نیز کمک بگیرید؛ چراکه در کم‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت رزرواسیون شما انجام می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید