معرفی آذانیر به عنوان بزرگترین نمایندگی OBO در ایران

    کد خبر :1076793

وقتی تصمیم به خرید انواع سرج ارستر و دیگر تجهیزات ارتینگ را داشته باشید، با تحقیق مختصری در بازار متوجه خواهید شد که برند OBO یکی از معتبر ترین و باکیفیت ترین محصولات حفاظت در برابر سرج و صاعقه را دارد. اما OBO یک شرکت آلمانی است و با توجه به تحریم های حاکم، آیا محصولات OBO موجود در بازار اصل هستند و یا نمونه کپی آنها فروخته می شود؟ در این گزارش به طور کامل به بررسی این برند و نمایندگی های آن در ایران می پردازیم.

 نماینده رسمی OBO در ایران

با وجود تحریم هایی که چندین سال است در ایران وجود دارد، خیلی سخت محصولات برندهای مطرح دنیا در دسترس مردم قرار می گیرد. اکثر محصولات چینی و یا کپی برندها هستند که کیفیت خوبی ندارند و گاهی اوقات باعث خسارت هم می شوند. محصولات سرج ارستر و صاعقه گیرها هم از این دسته جدا نیستند. اما  OBO که برندی معتبر و شناخته شده است، در ایران نمایندگانی دارد که همگی دارای مجوزهای رسمی واردات انواع سرج ارستر OBO و دیگر محصولات آن هستند.

یکی از این نماینده ها، شرکت آذانیر است. آذانیر به عنوان نماینده رسمی OBO در ایران، طیف گسترده ای از محصولات و خدمات این شرکت را به مشتریان ایرانی ارائه می دهد. این شرکت با تضمین کیفیت، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش بیش از یک دهه است که فعالیت می کند.

آذانیر

انواع خدمات آذانیر

ارائه مشاوره فنی و تخصصی : در زمینه انتخاب و نصب تجهیزات حفاظت در برابر صاعقه و نوسانات برق کارشناسان این شرکت مشاوره کاملا رایگان را در اختیار مشتریان قرار می دهند تا خریدی مطمئن داشته باشند.
خدمات پس از فروش : تمامی محصولات دارای گارانتی و اصالت کالا هستند که اگر کالا پس از خرید دچار مشکل شد، از سمت نمایندگی تعمیر و یا تعویض می شود.
تایید اصالت کالا : نمایندگی‌های مجاز obo موظفند هنگام فروش محصولات، علاوه بر الصاق برچسب اصالت کالا، فاکتوری رسمی به مشتری ارائه دهند. این فاکتور باید شامل نام برند، کد محصول، تعداد و تأیید اصالت ساخت کالا به همراه مهر و امضای رسمی نماینده باشد.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند برای خرید مطمئن‌تر، گواهی مبدأ را نیز از نماینده درخواست کنند.

خدمات فنی و مهندسی: این شرکت با اتکا به توان فنی مهندسان ایرانی و دانش تخصصی تیم فنی شرکت OBO BETTERMANN در آلمان، طیف گسترده‌ای از خدمات فنی و مهندسی را به شرکت‌های مهندسین مشاور و پیمانکاران ارائه می‌دهد.
●    ارائه مشاوره فنی تخصصی در زمینه انتخاب و نصب تجهیزات مرتبط با سیستم‌های حفاظت در برابر صاعقه و نوسانات برق
●    انجام مطالعات و بررسی‌های فنی و مهندسی
●    تهیه نقشه‌ها و اسناد فنی
●    نظارت بر اجرای پروژه‌ها

همچنین علاوه بر نمایندگی ذکر شده، شرکت های دیگری مانند شرکت ایمن سازان اکسین رعد هم در ایران فعالیت دارند. اما آذانیر را به جرات می توان یکی از برترین نمایندگی OBO در ایران بدانیم. برای مشاهده محصولات و خرید می توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس azanir.com مراجعه کنید و همچنین با کارشناسان آنها تماس بگیرید.

سرج ارستر obo

برند آلمانی OBO : غول صنعت حفاظت در برابر صاعقه و نوسانات برق

OBO Bettermann به عنوان یکی از پیشگامان و رهبران جهانی در زمینه تولید و ارائه تجهیزات حفاظت در برابر صاعقه و نوسانات برق، نامی آشنا در صنعت ساختمان و تاسیسات است. این شرکت با سابقه‌ای درخشان و بهره‌مندی از دانش و فناوری روز دنیا، طیف گسترده‌ای از محصولات باکیفیت و قابل اعتماد را به بازار عرضه می‌کند.

این شرکت با داشتن شبکه‌ای وسیع از نمایندگی‌ها در سراسر جهان، دسترسی آسان و سریع به محصولات خود را برای مشتریان در سراسر دنیا فراهم می‌کند. OBO با تعهد به ارائه بهترین خدمات، همواره در تلاش است تا نیازها و خواسته‌های مشتریان خود را به بهترین نحو برآورده سازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید