محل اسکان آوارگان در غزه بمباران شد

    کد خبر :1097768
در بمباران محل اسکان آوارگان در یک مدرسه در مرکز نوار غزه، ۱۸ تن شهید شدند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی مدرسه المفتی در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را که محل اسکان آوارگان فلسطینی بود، هدف قرار دادند . در این حمله شماری زخمی شدند که هنوز آمارذ دقیق آن اعلام نشد.

این نخستین باری نیست که رژیم صهیونیستی مناطق غیر نظامی را هدف قرار می دهد، در طول یکسال گذشته این رژیم بارها مناطق غیر نظامی را آماج حملات خود قرار داده است، به نحوی که بسیاری از کشورها، خواستار مجازات بنیامین نتانیاهو و یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم اسرائیل به علت جنایت جنگی شده اند.

به گزارش ایرنا، رژیم اسرائیل با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته که بر اثر آن، افزون بر ویرانی های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده اند.

تل آویو با تحقیر جامعه بین المللی و نادیده گرفتن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برای توقف فوری جنگ و دستورات دیوان بین المللی دادگستری برای اتخاذ تدابیری جهت جلوگیری از اقدامات نسل کشی و بهبود وضعیت فاجعه بار انسانی در نوار غزه همچنان به جنایات نسل کشی علیه ساکنان این منطقه ادامه می دهد.

با وجود همه این جنایت‌ها، رژیم صهیونیستی اعتراف کرده که پس از ۱۲ ماه جنگ، هنوز نتوانسته به اهداف خود از این جنگ، یعنی نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست از نوار غزه برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید