محصول منحصر بفرد «دوو» هیجان تماشای تلویزیون را دوچندان می کند

    کد خبر :1002539
تلویزیون دوو Soprano 65

تلویزیون‌های جدید معروف به ELED یا Edge LED تلویزیون‌هایی هستند که از همان تکنولوژی صفحه نمایش LED (Light Emitting Diode) استفاده می‌کنند با این تفاوت که در این نوع تلویزیون‌ها، ال‌ای‌دی‌ها در لبه‌های صفحه نمایش قرار دارند و نور آنها از لبه‌ها به سمت مرکز صفحه نمایش تابیده می شود.

این تلویزیون ها با استفاده از تکنولوژی LED، تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات روشن و واضح ارائه می‌دهند و با توجه به قابلیت نورافکنی مستقیم، تصاویری با رنگ‌های غنی و واقعی تولید می‌کنند و دارای تصویر با کنتراست بالا، روشنایی مناسب و زاویه دید وسیعی هستند. این تلویزیون‌ها همچنین به داشتن رزولوشن بالا و قابلیت نمایش رنگ‌های زنده تر معروف هستند.

یکی از اصلی ترین ویژگی تلویزیون‌های Edge LED، ضخامت نسبتاً کم آنهاست.تلویزیون‌های Edge LED معمولاً ضخامت کمتری نسبت به تلویزیون‌های LED سنتی دارند. این مزیت، آنها را به گزینه‌ای مناسب برای فضاهای محدودتر تبدیل می‌کند. همچنین این تلویزیون ها در مقایسه با سایر دستگاههای بازار از مصرف انرژی کمتری برخوردار هستند.

تلویزیون دوو Soprano 75

این نوع تلویزیون‌ها به طور کلی زمان پاسخگویی کمتری نسبت به تلویزیون‌های دیگر دارند. این به معنای زمان پاسخگویی کمتر است که می‌تواند به عنوان یک ویژگی مطلوب برای تماشای ورزش و بازی‌های ویدیویی در نظر گرفته شود.

تلویزیون‌های ELED اغلب دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند HDR (High Dynamic Range) هستند که باعث افزایش دامنه کنتراست و نمایش ایده ال افکت های روشنایی و سایه در تصاویر می‌شوند. این ویژگی باعث تجربه تماشای واقع‌گرایانه‌تر و جذاب‌تری می‌شود و تصاویر را زنده و شفاف‌تر نشان می‌دهد.

شرکت دوو تنها شرکتی است که از این تکنولوژی در تولید تلویزیون های نسل جدید استفاده می کند. این شرکت به تازگی محصولی را روانه بازار کرده که ویژگی های متنوعی را به مصرف کنندگان ارایه می دهد. این تلویزیون در کنار طراحی جذاب از دو بلندگوی JBL در طرفین بهره مند شده است که ضمن ارایه زیبایی دوچندان به این محصول؛ صدایی فراگیر و به معنای واقعی شش دانگ (Soprano) را برای کاربران به ارمغان می آورد.

نسل جدید تلویزیون هوشمند Ultra HD دوو مدل Soprano با کیفیت تصویر بالا و قابلیت‌های هوشمند عرضه شده اند که به لطف سیستم عامل اندروید، صدای فراگیر سوراند، پنل ضد شوک IPS ، گیرنده دیجیتال از نوع DVBT2، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایت و قابلیت ضبط برنامه روی حافظه خارجی (PVR) ؛ تماشای هیجان انگیزی را فراهم می کند.

دوو کار را تمام کرده و این مدل را به یک گجت دوربین سرخود جمع شونده مجهز کرده است که بوسیله آن جلسات کاری، تماس های تصویری یا کلاس های آنلاین را از دست نخواهید داد.

تلویزیون دوو Soprano 50
همچنین سیستم عامل اندروید 8 در مجموعه جدید تلویزیون‌های سوپرانو این امکان را به کاربران می دهد تا برنامه های منتخب اندرویدی را روی تلویزیون نصب و اجرا و در اندازه های 55 تا 75 اینچ از تصاویر و امکانات برنامه ها لذت ببرند.

فن آوری MEMC (Motion Estimation, Motion Compensation) که به عنوان فناوری تصویر بین فریمی نیز شناخته می‌شود، یکی از ویژگی‌هایی دیگری است که در مدل های سوپرانو مورد استفاده قرار گرفته است، این تکنولوژی به منظور بهبود وضوح تصاویر در حالت‌های حرکتی استفاده می‌شود.

به زبان ساده تر MEMC از الگوریتم‌های پیشرفته برای تخمین حرکت در فریم‌ها استفاده می‌کند و با تحلیل تفاوت‌های بین فریم‌های متوالی، تشخیص می‌دهد که اشیاء در صحنه چگونه حرکت می‌کنند و براساس این تحلیل، فریم‌های بینابینی را تولید می‌کند تا حرکت بین فریم‌ها صاف و بدون افت کیفیت باشد. این فناوری به ویژه در تماشای ورزش، فیلم‌ها و بازی‌های ویدیویی با حرکت فعال، تجربه تماشا را بهبود می‌بخشد.

تلویزیون دوو Soprano 43

استفاده از تکنولوژی MEMC در سوپرانو های دوو، به تصاویری با روانی بیشتر، جزئیات واضح‌تر در حالت‌های حرکتی، و کاهش فراوانی پخش عکس‌های مبهم در صحنه‌های سریع حرکت کمک می کند.

البته این تمام امتیازات سوپرانو نیست و این مدل علاوه بر ویژگی های فوق، تمامی قابلیت های به روز نسل جدید تلویزیون های هوشمند مانند ریموت کنترل هوشمند بلوتوثی، کیفیت پنل A+ ، قابلیت پشتیبانی از دستیار صوتی هوما، ارتباطات شبکه ای و ارتباطی مدرن و… را دارا می باشد.

این شرکت برای اطمینان خاطر مشتریان، محصول سوپرانو را با ۳۰ روز مهلت تست، ۹۰ روز گارانتی تعویض در صورت بروز خرابی ذاتی، ۲۴ ماه ضمانت و ۱۲۰ ماه خدمات پس از فروش ارایه می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید