محسن تنابنده و پیمان قاسم خانی در سن پطرزبورگ

    کد خبر :1076882
سن پطرزبورگ

فیلم «سن پطرزبورگ ۲» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی حمید اعتباریان جلوی دوربین خواهد رفت.پیمان قاسم خانی و محسن تنابنده پس از سال ها دوباره همبازی می شوند.

همشهری آنلاین:پس از گذشت ۱۵ سال، قسمت دوم کمدی موفق «سن پطرزبورگ» ساخته می شود. فیلمی که سال ۸۸ جلوی دوربین رفت و سال ۸۹ اکران عمومی شد و زمان اکرانش حاشیه های اختلاف تهیه کننده و کارگردانش بیش از هر چیز رسانه ای شد، حالا قرار است با حضور زوج موفق قسمت اول جلوی دوربین برود.

حمید اعتباریان تهیه کننده فیلم، پس از سال ها دوری از سینما، با این کمدی به عرصه تولید باز می گردد و جای بهروز افخمی را هم رامبد جوان گرفته است. حضور محسن تنابنده و پیمان قاسم‌خانی در سن پطرزبورگ ۲ قطعی است و باید این نکته را هم لحاظ کرد که تنابنده این روزها درگیر فصل هفتم سریال «پایتخت» است و گروه سازنده سن پطرزبورگ ۲ برای شروع کار باید منتظر پایان تصویربرداری پایتخت ۷ باشند.

کمدی پرفروش «سن پطرزبورگ» در زمان اکران درگیر حاشیه های فراوان شد. زمان مونتاژ و اکران فیلم، افخمی در کانادا حضور داشت و در مصاحبه هایش از تدوین فیلم اعلام نارضایتی کرد و در بیشتر خبرهایی که در این سال ها درباره قسمت دوم فیلم، منتشر شد، ردپای اختلاف تهیه کننده و کارگردان مشهود بود. این جا مروی کرده ایم بر مسیری که در طول این سال‌ها درباره ساخت قسمت دوم سن پطرزبورگ، طی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید