مجسمه پرنده آبی توییتر چند هزار دلار فروش رفت؟

    کد خبر :969352
لوگو توییتر

شرکت توییتر هفته گذشته برخی از اجناس داخل دفتر خود را به حراج گذشته که نکته جالب فروش خیره کننده مجسمه آبی پرنده معروف لوگو آن بود.

بازتاب-در واقع این حراج بخشی از استراتژی‌های احیای مالک جدید ایلان ماسک بود که شامل تأیید پرداخت پول، بازگرداندن حساب کاربری، تغییرات در قوانین و مقررات، عدم استفاده از داکس، ممنوعیت لینک به سایر برنامه‌های اجتماعی منتخب، پایان دادن به وعده‌های غذایی رایگان و اخراج بیش از 70 درصد از کارمندان بود.

حراج دفتر فروش توییتر به صورت آنلاین توسط Heritage Global Partners، یک شرکت مزایده، انحلال و مشاوره در 17 ژانویه برگزار شد. این فهرست شامل دارایی‌های اداری مانند مبلمان، یک دستگاه اسپرسوساز، یک میز کنفرانس، لوگوها و نمادهایی از جمله پرنده آبی نمادین بود.

 لوگو توییتر

بالاترین پیشنهاد برای مجسمه پرنده آبی توییتر بود که به قیمت 100000 دلار فروخته شد. یک جعبه گیاهی منحصر به فرد 190 سانتی متری که به شکل نماد @ بوده به ارزش 15000 دلار به فروش رسید. یک میز اتاق کنفرانس چوبی سفارشی به قیمت 10500 دلار فروخته شد. سایر دارایی‌های موجود در حراج شامل ایستگاه‌های شارژ چرخه‌ای، میزهای ایستاده، Google Jamboards، مبلمان طراحان و موارد دیگر می‌شد.

توییتر چندین بار به دلیل اقدامات جنجالی خود مانند اخراج بی‌رحمانه کارمندان بدون اطلاع قبلی و اعلام جنگ علیه اپل و سایر شرکت‌های مرتبط، پس از اعلام ایلان ماسک در نوامبر گذشته مبنی بر اینکه این شرکت قصد دارد هزینه‌های خود را به دلیل مشکلات مالی کاهش دهد، تیتر اخبار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید