متا ابزارهای خلاقانه هوش مصنوعی مولد را برای تبلیغ کنندگان ارائه می کند
متا پلتفرم از ابزارهای هوش مصنوعی (AI) پیشگام خود که برای تبلیغکنندگان طراحی شده، معرفی کرد. این ویژگیهای پیشرفته که از طریق Meta Ads Manager عرضه شدهاند، به تبلیغکنندگان این امکان را میدهند که محتوای خلاقانه خود را بدون زحمتی متحول کنند.
بازتاب-اولین ابزار به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا تصاویر خود را با ایجاد پسزمینههای متنوع برای تصاویر محصول خود سفارشی کنند. این پسزمینهها با تکیه بر فناوری پشتزمینه ابزار مصرفکننده متا، برای تبلیغکنندگان طراحی شدهاند و تصاویر محصول آنها را با رنگها و الگوهای ساده و در عین حال چشمگیر تغییر میدهند.
ویژگی دیگر، گسترش تصویر، فرآیند تطبیق داراییها را برای تناسب با نسبتهای مختلف مورد نیاز در پلتفرمهای مختلف مانند Feed یا Reels ساده میکند. تبلیغکنندگانی که از کاتالوگ Meta’s Advantage+ استفاده میکنند، اکنون میتوانند با استفاده مجدد از تصاویر و ویدیوها، در زمان با ارزش خود صرفهجویی کنند.
ویژگی تغییرات متن در Meta Ads Manager به تبلیغکنندگان این امکان را میدهد تا حداکثر شش نسخه مختلف متن را بر اساس نسخه اصلی خود ایجاد کنند. این تغییرات کلیدواژهها و عبارات خاصی را برجسته میکند و به تبلیغ کنندگان انعطافپذیری برای انتخاب یا ویرایش خروجی تولید شده را ارائه میدهد. فناوری هوش مصنوعی متا همچنین امکان آزمایش پویا را در طول کمپینها، نمایش ترکیبهای متنی مختلف برای مخاطبان مختلف برای شناسایی مؤثرترین استراتژیهای پیامرسانی فراهم میکند.
آزمایش گسترده متا با گروه متنوعی از تبلیغکنندگان در اوایل سال جاری، صرفهجویی قابل توجهی در زمان نشان داد. ثابت شده است که هوش مصنوعی مولد پنج ساعت یا بیشتر در هفته برای تبلیغ کنندگان صرفه جویی میکند که معادل یک ماه در سال است. اگرچه متا نیاز به سفارشیسازی بیشتر برای مطابقت با سبک منحصر به فرد هر تبلیغ کننده را تایید میکند، این نتایج اولیه نشان دهنده آینده امیدوارکنندهای برای هوش مصنوعی مولد در تبلیغات است.
علاوه بر این، متا قصد دارد ویژگیهای هوش مصنوعی بیشتری را معرفی کند، از جمله ایجاد نسخه تبلیغاتی برای تأکید بر نقاط فروش و ایجاد پسزمینههای مولد با تمهای متناسب. علاوه بر این نوآوریهای تبلیغاتی، اعلامیه اخیر متا شامل ادغام هوش مصنوعی برای پیامرسانی تجاری در مسنجر و واتساپ، افزایش تعامل مشتری و پشتیبانی از تجارت الکترونیک است.
سرمایه گذاری متا در زمینه هوش مصنوعی مولد یک گام مهم در تعهد غول فناوری به پیشبرد بیان خلاق و ارتباط از طریق فناوریهای نوآورانه است. اکنون تبلیغکنندگان میتوانند از این ابزارهای قدرتمند برای تقویت کمپینهای خود و جذب مخاطبان با محتوای بصری خیرهکننده و متقاعدکننده استفاده کنند.