مازراتی MC20 با طعم نویتک از راه رسید

    کد خبر :940515

شرکت تیونر نویتک به تازگی از پروژه جدید خود مازراتی MC20 با قدرت 711 اسب بخار رونمایی کرد. مدلی که طراحی ظاهری هیجان‌انگیزی پیدا کرده و ارتقا کلی روی این سوپراسپرت صورت گرفت.

بازتاب-‌‌نویتک مازراتی MC20 جدید با حداکثر سرعت 325 کیلومتر در ساعت و شتاب 0 تا 100 کیلومتر تنها 2.8 ثانیه یک موشک زمین به زمین خواهد بود. برای چندین دهه، NOVITEC یکی از مشهورترین متخصصان پالایش خودروهای منحصر به فرد جهان بوده است.

مازراتی MC20 با طعم نویتک از راه رسید

علاوه بر فراری، لامبورگینی، مک لارن و تسلا، این شرکت آلمانی بر برند مازراتی تمرکز دارد. نویتک اکنون گزینه‌های انحصاری را برای خودروی اسپرت موتور وسط جدید MC20 ارائه می‌دهد. طیف محصولات این شرکت شامل پیشرانه توربو دوقلو V6 شامل پیشرانه 523 کیلووات / 711 اسب بخار و حداکثر گشتاور 818 نیوتن متر و سیستم‌های اگزوز با عملکرد بالا است که در نوع فوق سبک INCONEL با روکش طلای خوب 999 به اوج می رسد.

طراحان نویتک از اجزای تقویت‌کننده آیرودینامیک کربنی، رینگ‌های خاکستری آلیاژی 21 اینچی با کمک فنرهای اسپرت بهره گرفتند. بنابراین خودرو مورد اشاره را تماشایی‌تر کردند تا موردتوجه قرار گیرد. متاسفانه نویتک هزینه ارتقا را اعلام نکرده اما دو برابر قیمت نسخه اصلی برای خرید چنین مدلی باید هزینه کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید