لیست رهن آپارتمان با 200 میلیون تومان

    کد خبر :1078676
لیست رهن آپارتمان

بررسی فایل های رهن و اجاره نشان می دهد پیدا کردن آپارتمانی با رهن کامل 200 میلیون در تهران دشوار شده و فایل های پیشنهادی بیشتر زیر همکف یا فاقد اتاق هستند.

واسطه‌گران ملکی می‌گویند: با افزایش غیرمنطقی اجاره‌بها و توان کم اغلب مستاجران در برابر قیمت‌های پیشنهادی موجران، جابه‌جایی به مناطق پایین‌تر و صرف نظر از معیارهای مورد نظر رایج شده است.

بررسی آگهی رهن و اجاره‌خانه‌های منتشر شده در پلتفرم‌های عرضه مسکن نشان می‌دهد که با حداقل بودجه‌ای معادل 150 تا 200 میلیون تومان در تهران، نمی‌توان واحدی با امکانات حداقلی و متوسط را به صورت رهن کامل اجاره کرد.

اغلب این واحدها، فاقد امکانات، بدون اتاق و یا زیر هم‌کف قرار دارند ؛ در محله صفا برای واحدی با 15 مترمربع زیربنا و 31 سال عمربنا، 200 میلیون تومان رهن کامل و در محله پیروزی، برای واحدی 30 متری و قدمتی بالاتر از 30 سال، 200 میلیون تومان رهن کامل تعیین شده است.

به گزارش اکوایران، البته با این مبلغ، امکان رهن کامل واحدهای بزرگ‌متراژ تا حدود 70 مترمربع زیربنا هم در حواشی و جنوب تهران وجود دارد؛ در محله عبدل آباد، رهن کامل واحدی 65 متری و بدون پارکینگ، 200 میلیون تومان است؛ در کریم‌آباد برای آپارتمان 45 متری و نوساز و بدون اتاق، آسانسور و پارکینگ 180 میلیون تومان پیشنهاد شده است.

لیست رهن آپارتمان

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید