لکسوس LC 2024 در نسخه Ultimate Edition معرفی شد

    کد خبر :986359
لکسوس LC 2024

شرکت لکسوس زیربرند لوکس تویوتا به تازگی لکسوس LC 2024 نسخه Ultimate Edition را معرفی کرد که راهی بازار اروپا خواهد شد و نسخه بروزرسانی شده این مدل رودستر کوپه به حساب می آید.

بازتاب-این مدل ویژه یک خودرو نسخه محدود بوده که از طراحی کانورتیبل و پیشرانه هشت سیلندر بهره می‌برد. رنگ بدنه آن سفید مات Hakugin است و جلوه ظاهری جذابی به این خودرو بخشید. 

برای اینکه مدل از نسخه استاندارد تفاوت پیدا کند، سپرهایی با ورودی هوا متفاوت در آن به کار گرفته شده که در آیرودینامیک بهتر نقش موثری دارد. این ورودی هوا با رنگ مشکی نسبت به رنگ سفید بدنه را جذاب کرده است.

لکسوس LC 2024

در عقب دیفیوزر فیبرکربنی با خروجی دو اگزوز شاهد هستیم که جلوه اسپرت به LC 2024 لکسوس بخشید. نسخه Ultimate Edition با ترکیب رنگی سفید و کابین آبی تیره طراحی جذابی یافته است.

در داخل کابین صندلی‌هایی آلکانترا به کار گرفته شده و نوشته Limited Edition در جای جای کابین از جمله روی کنسول به چشم می‌خورد. این مدل آلتیمیت ادیشن از پیشرانه 5.0 لیتری هشت سیلندر تنفس طبیعی بهره می‌گیرد.

در جای دیگر، LC ساده 2024 در اروپا نیز با دریافت صفحه نمایش لمسی 12.3 اینچی، تشخیص صدا و ناوبری مبتنی بر فضای ابری به روز شده است. لکسوس پس از خلاص شدن از پد لمسی مخوف، کنترل‌های کنسول مرکزی را در یک طرح طولی تغییر داد. یک طرح رنگی دو رنگ آبی و سفید جدید برای هر دو سبک بدنه موجود است، که همچنین دارای رنگ‌های تازه Heat Blue Contrast و Sonic Copper هستند.

لکسوس LC 2024

سایر موارد جدید شامل سه طرح رینگ فورج در سایزهای 20 و 21 اینچی، دوربین مانیتور پانورامیک و سیستم ایمنی + Lexus ارتقا یافته است. مهندسان سیستم ترمز با سیم را مجدداً تنظیم کردند تا حس طبیعی بیشتری داشته باشد و گیربکس از نوع 10 سرعته اتوماتیک است. افراد می‌توانند در کنار پیشرانه هشت سیلندر، به باتری هم بسنده کننده زیرا این خودرو هیبریدی محسوب می‌شود.

لکسوس تولید LC ساده 2024 را برای اروپا در ماه می آغاز خواهد کرد، در حالی که نسخه Ultimate برنامه ریزی شده است تا در سپتامبر به تولید برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید