لکسوس از کانسپت LF-ZC رونمایی کرد/قدم در آینده

    کد خبر :1029360
کانسپت LF-ZC

لکسوس از نسل بعدی کانسپت BEV خود در نمایشگاه تحرک ژاپن 2023 رونمایی کرد که به عنوان کانسپت LF-ZC شناخته می‌شود و این خودروساز گفته که این مدل قرار است در سال 2026 نسخه نهایی آن عرضه شود.

بازتاب-با توجه به دنیای نسل بعدی لکسوس BEV، اطلاعات زیادی برای هیجان زده شدن وجود دارد. با به حداقل رساندن هوشمندانه اجزای اصلی، این وسایل نقلیه نوید یک طراحی همه کاره را می‌دهند که به طور مستقیم تجربه رانندگی شما را افزایش می‌دهد. سواری را تصور کنید که در آن خودرو مانند یک امتداد شما به نظر می‌رسد و ارتباطی یکپارچه بین راننده و وسیله نقلیه ایجاد می‌کند.

LF-ZC، به‌ویژه، این رویا را با ترکیب بهترین ویژگی‌های اینرسی و فناوری‌های BEV با الهام از توسعه Lexus RZ زنده می‌کند. نکته قابل توجه سیستم چهار چرخ متحرک DIRECT4 است که کنترل نیروی محرکه نرم را رقم زده و فناوری Steer-by-Wire که حس فرمان پذیری طبیعی را ارائه می‌دهد، به دنبال دارد. با قدم گذاشتن در داخل، کابین خلبان هوشمند همه چیز در مورد این است که سفر شما را بصری و لذت بخش کند.

 

کانسپت LF-ZC

 

 

این عملکردها را دقیقاً در زمانی که شما به آن‌ها نیاز دارید، هوشمندانه ارائه می‌کند، و تجربه رانندگی را رقم خواهد زد که احساس غوطه‌وری و متناسب با لحظه را داشته باشید. به‌علاوه، با ادغام پلت‌فرم نرم‌افزاری نوآورانه «Arene OS»، لکسوس شما به‌روز می‌ماند و جدیدترین فناوری‌های ایمنی و ویژگی‌های چندرسانه‌ای را ارائه می‌دهد. در سوی دیگر فناوری داخلی این مدل اجازه خواهد داد تا تماسی با دیگر افراد به سادگی برقرار کنید.

شما می توانید جزئیات بیشتری را با مراجعه به سایت لکسوس بدست آورید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید