لوگو شرکت مزدا تغییر کرد

    کد خبر :1083043
لوگو شرکت مزدا تغییر کرد

بسیاری از شرکت‌های خودروسازی در طول سال‌های گذشته تغییراتی روی لوگو خود داشتند و سعی کردند طراحی از طرحی بافت دار به طرحی ساده تبدیل کنند.

بازتاب-در این بین شرکت ژاپنی مزدا تصمیم گرفت تغییری کوچک روی لوگو برند خود ایجاد کند و آن ساده کردن طراحی است. بایگانی علامت تجاری اخیر در ژاپن، لوگو مزدا را نشان می‌دهد که ساده است.

خبر خوب این است که لوگوی جدید از ظاهر فعلی مزدا فاصله زیادی ندارد. همان شکل فعلی را حفظ کرده که شرکت از سال 1997 استفاده می‌کند و با “M” رو به پایین در مرکز یک نشان دایره‌ای دارد. مشخص نیست که آیا این لوگوی جدید رسماً به مدل‌های آینده مزدا در ایالات متحده راه پیدا می‌کند یا خیر، اما ما تعجب نخواهیم کرد اضافه شود. بسیاری از رقبای آن در چند سال اخیر ظاهر لوگو خود را به روز کرده‌اند. ب ام و لوگو خود را صاف و ساده کرد، آئودی، بیوک، کادیلاک و بسیاری دیگر.

لوگو شرکت مزدا تغییر کرد

با ادامه مسیر گران قیمت مزدا، ظاهر جدید منطقی خواهد بود. گزینه دیگر این است که مزدا از لوگوی جدید خود بیش از حد برای خودروهای برقی یا سرمایه گذاری مشترک این برند در چین استفاده می‌کند. مزدا ممکن است پیشتر نسخه‌ای از این لوگو را در یک خودروی مفهومی در ماه آوریل استفاده کرده باشد. شاسی بلند آراتا در نمایشگاه خودرو چین 2024 در پکن با لوگوی ساده‌ای که در جلوی خودرو روشن شده بود، رونمایی شد.

ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این ظاهر جدید واقعاً راه خود را به محصولات مزدا در سایر نقاط باز خواهد کرد یا اینکه اختصاصی مدل‌های الکتریکی بازار چین است. بازار چین برای برندهای تولیدکننده خودرو از اهمیت بالایی برخوردار بوده و مزدا نیز همچون دیگر رقبا نقش فعالی در این منطقه دارد. بنابراین عجیب نیست این شرکت ژاپنی دست به کارهای اختصاصی بزند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید