قهرمانی تیم هندبال دیناموبخارست با لژیونرهای ایرانی

  • ورزشی
  • جمعه ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۵۹
    کد خبر :293546

فینال رقابت‌های هندبال لیگ ناسیونال رومانی در حالی با قهرمانی تیم دینامو بخارست به پایان رسید که این تیم از چند لژیونر ایرانی در این بازی بهره می‌برد.

فینال رقابتهای هندبال لیگ ناسیونال رومانی پنجشنبه شب در حالی برگزار شد که تیم دینامو بخارست این کشور برابر تیم استوا بخارست به برتری رسید. این تیم در سه بازی مرحله پلی اف موفق به شکست تیم استوا گردید تا عنوان قهرمانی لیگ ناسیونال رومانی را از آن خود کند. این تیم دوبازی از سه بازی را به ترتیب با نتایج (۲۷-۲۵) و ( ۲۶-۲۷) و ( ۲۲-۱۹) با پیروزی پشت سرگذاشت. این سومین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ رومانی است.

دینامو در حالی در این فصل قهرمان لیگ این کشور شد که در طی فصل جاری از لژیونرهای ایرانی چون سجاد و الله کرم استکی، علیرضا موسوی و سعید حیدری راد بهره می برد. این تیم در این فصل در لیگ قهرمانان اروپا نیز بازی کرد.

همین طور تیم استوا بخارست نیز با در اختیار داشتن محسن باباصفری نایب قهرمان این رقابتها شد.

در دیدار رده بندی لیگ رومانی تیم پوتایسا توردا برابر سی اس ام بخارست پیروز شد و عنوان سوم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن رقابتهای لیگ های هندبال باشگاه های اروپا و بعد از آن لیگ های برتر داخلی کشورهای اروپایی بنابر اعلام فدراسیون هندبال ایران لژیونرها بعد از استراحت، به اردوی سوم تیم ملی در اواخر خردادماه می پیوندند. تیم ملی هندبال ایران به مربیگری زوران کاستاراتوویچ خود را برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی آماده می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید