قدردانی جامعه کشتی از مردم پس از پایان بازی‌های آسیایی

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :359852

جامعه کشتی افتخارآفرینی ملی پوشان آزاد و فرنگی کار در بازی های آسیایی ۲۰۱۸ را به مردم ایران به عنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور تبریک گفت.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در حالی صبح امروز در جاکارتا اندونزی به پایان رسید که کشتی با کسب 5 مدال طلا و 3 مدال برنز و قهرمانی در هر دو رشته آزاد و فرنگی پرافتخارترین رشته ورزشی کاروان ایران در این رقابت‌ها شد.

جامعه کشتی کشور، افتخارآفرینی ملی پوشان آزاد و فرنگی کار در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا را به مردم شریف ایران به عنوان حامیان اصلی ورزش ملی کشور تبریک می‌گوید و نهایت قدردانی خود را از آنها اعلام می‌دارد.

بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا در حالی به پایان رسید که در کنار موفقیت رشته‌هایی همچون ووشو، تکواندو، وزنه برداری و کاراته در برخی از ورزش‌ها از جمله تنیس روی میز، واترپلو، سنگ‌نوردی و کبدی مردان و زنان نمایندگان کشورمان عملکرد خوبی داشتند و در کنار رکورد شکنی سهراب مرادی در وزنه برداری، احسان حدادی و حسین کیهانی در دوومیدانی و باعث شادی دل مردم شدند.

در این میان کشتی نیز همچون دوره‌های گذشته به عنوان ورزش ملی و پرافتخارترین ورزش کشور دین خود را به ورزش کشور ادا کرد و با کسب 5 مدال طلا نقش بسزایی در رنکینگ تیمی کاروان ورزشی ایران در این بازی‌ها داشت.

حسن یزدانی، علیرضا کریمی، پرویز هادی، محمد علی گرایی و حسین نوری پنج طلایی کشتی ایران بودند و مهرداد مردانی، محمدرضا گرایی و رضا اطری نیز صاحب مدال برنز شدند، ضمن اینکه تیم‌های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان در این مسابقات در هر دو رشته از نظر رده بندی مدالی و امتیازی به مقام قهرمانی رسیدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید