گلکسی اس 24 اولترا در سطح آیفون 14 پرو مکس نیست!

    کد خبر :1044650
گلکسی اس 24 اولترا

طبق جدیدترین گزارش‌ها، گلکسی اس 24 اولترا دارای فریم تیتانیومی بوده و از طراحی نسبتا بهبودیافته در کنار قابلیت ارتباط ماهواره ای بهره می برد.

بازتاب- گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا، با توجه به تمام داده‌های موجود، باید یک فریم تیتانیومی و پشتیبانی از ارتباطات ماهواره‌ای دریافت کند که باعث رقابت بیشتر آن با پرچمداران اپل می‌شود. درست است، داده‌های اخیر نشان می‌دهد که محصول جدید ممکن است از هیچ گونه ارتباط ماهواره‌ای پشتیبانی نکند.

سامسونگ قبلاً نمونه آزمایشی پرچمداران جدید خود را برای سه اپراتور تلفن همراه کره جنوبی ارسال کرده است و معلوم شد که این دستگاه‌ها از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی نمی‌کنند. این هنوز نمی تواند به عنوان یک واقعیت در مورد مدل‌های تولید در نظر گرفته شود، زیرا ارتباطات ماهواره‌ای در نمونه‌های آزمایشی به سادگی می‌تواند به طور کامل خاموش شود.

گلکسی اس 24 اولترا

با این حال، شایان ذکر است که محصولات جدید سامسونگ ممکن است بدون این فناوری وارد بازار شوند. باید تا 17 ژانویه یا همان 27 دی منتظر ماند تا مشخص شود سامسونگ سری گلکسی اس 24 را با چه ویژگی معرفی و عرضه می‌کند. این خانواده سه مدل استاندارد، پلاس و اولترا داشته که با طراحی شبیه هم و سخت افزاری قدرتمند راهی بازار می‌شوند.

انتظار داریم بزودی اخبار بیشتری دردسترس قرار گیرد. سری اس 24 قیمت بیشتری نسبت به نسل پیشین ندارند و مدل‌های پرچمدار قدرتمند و برجسته هستند. انتظار داریم برخی از گزارش‌ها به حقیقت رسیده و برخی در شایعه باقی بمانند. این خانواده با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، رم 12 گیگ و حافظه داخلی 256 گیگ تا 1 ترابایت عرضه خواهند شد. سرعت شارژ آنها نیز 45 وات باقی می‌ماند.

 

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. امیر گفت:
    موافقم ۰
    مخالفم ۱

    تناقض سگی

دیدگاهتان را بنویسید