قتل یک زن با چاقو در خیابان پاسداران تهران

    کد خبر :1094206
قتل چاقو

در پی تحقیقات درباره به قتل رسیدن یک خانم جوان در خانه اش، پلیس شوهر این خانم را به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت کرد.

ظهر سه‌شنبه ۳ مهر مأموران کلانتری تهرانسر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از قتل زنی در شهرک پاسداران خبر دادند. به دنبال این خبر، تیم جنایی راهی محل شده و با جسد زن ۴۴ ساله در حالی که با ۲۰ ضربه چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند.

متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۳ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کردند. جنایت در طبقه سوم ساختمانی در شهرک پاسداران رخ داده بود و در ورودی خانه سالم بود. همین مسأله حکایت از جنایت خانوادگی داشت.

یکی از فرزندان مقتول که هنگام بازگشت از مدرسه با جسد مادرش مواجه شده بود، با پدرش تماس گرفته و خبر داده بود. همسر مقتول نیز در تحقیقات مدعی شد: سال ۸۹ با سمیرا ازدواج کردم و صبح بعد از صرف صبحانه به محل کارم رفتم تا اینکه فرزندم زنگ زد و گفت مادرش کشته شده است.

با توجه به احتمال جنایت از سوی فردی آشنا و از آنجا که همسر سمیرا آخرین فردی بود که او را زنده دیده بود، به عنوان تنها مظنون پرونده به دستور بازپرس جنایی پایتخت بازداشت شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

همشهری آنلاین 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید