فیلمی که رکورددار هزینه تبلیغات است

    کد خبر :423671

فیلم سینمایی “رابین‌هود” بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار داشته است.

طبق داده‌های آماری تحلیلی کمپانی iSpot.tv، فیلم سینمایی “رابین‌هود” بالاترین هزینه تبلیغات را با رقم ۷ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار برای ۱۰۳۷ مورد تبلیغ در ۳۵ شبکه داشته است.

این آگهی‌های تبلیغاتی فیلم “رابین هوود” از شبکه‌هایی نظیر “فاکس”، “ان‌بی‌سی” و “کمدی سنترال” و در طی برنامه‌های چون “فوتبال ان‌اف‌ال”، “بسکتبال ان‌بی‌اِی” و “مانیفِست” پخش شده‌اند.

پس از فیلم “رابین‌هوود”، انیمیشن “رالف اینترنت را قطع می‌کند” محصول کمپانی دیزنی به میزان ۱۱۱۹ بار در ۳۷ شبکه به روی آنتن رفته و مبلغ ۷ میلیون و ۸۱۰ هزار دلار برای این آگهی‌ها و تبلیغات هزینه شده است.

فیلم “کتاب سبز” از یونیورسال پیکچرز با ۶ میلیون و ۵۰ هزار دلار، “کرید۲” با ۶ میلیون و ۴۰ هزار دلار از کمپانی برادران وارنر و “Instant Family”(خانواده فوری) از کمپانی پارامونت با ۴ میلیون و ۷۱۰ هزار دلار به ترتیب در مکان‌های سوم تا پنجم پرهزینه‌ترین آگهی‌های فیلم قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید