فولکس‌ واگن تائوس 2025 با طراحی بروز رونمایی شد

    کد خبر :1091923
فولکس‌ واگن تائوس 2025 با طراحی بروز رونمایی شد

شرکت فولکس واگن به تازگی مدل بروز شده کراس اوور تائوس را در مدل 2025 معرفی کرد. خودرویی که در طراحی تحول پیدا کرده و از پیشرانه قوی‌تر نیز برخوردار است.

بازتاب-فولکس واگن برای تائوس فراتر از یک فیس لیفت عمل کرده و تغییرات بزرگی را فراهم آورده است. این کراس اوور اکنون جلوه ظاهری بهتری پیدا کرد و از قوای محرکه قدرتمندتری بهره می‌برد. در نمای جلو جلوپنجره پایین آمده و چراغ‌های جلو به وسیله یک نوار نوری به هم متصل می‌شوند.

چنین سبک طراحی چراغ را در مدل‌های جتا و ID.Buzz مشاهده کردیم. در واقع فولکس واگن چراغ جلو را در تمامی تریم‌های این خودرو LED کرده و نسبت به مدل قبل کوچک‌تر هم شده است. در عقب نیز چراغ‌های به هم پیوسته وجود دارد و در سایر موارد تفاوتی با مدل قبلی ندارد. در کابین داخلی تغییرات کوچک بوده و چندان بزرگ نیستند. این تغییرات شامل نمایشگر لمسی 8 اینچی شناور در میان کنسول مرکزی خودرو می‌شود.

فولکس‌ واگن تائوس 2025 با طراحی بروز رونمایی شد

در مدل قبلی نمایشگر 6 اینچی وجود داشت و اکنون تمام تریم‌های تائوس 2025 با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی همراه هستند و کابین مدرن‌تری دارند. علاوه بر نمایشگر، کلیدهای تهویه هم بروز شده و داشبورد نیز دست‌خوش تغییرات کوچکی قرار گرفت.

در بخش فنی شاید همچنان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ وجود دارد اما با اصلاحاتی که صورت گرفته، این پیشرانه قوی‌تر شد. مهندسان شرکت فولکس واگن این موتور را به رینگ‌های پیستون، انژکتورها و محفظهٔ توربوشارژ جدید و همین‌طور اینترکولر بزرگ‌تر تجهیز نمودند. درنتیجهٔ این تغییرات، قدرت موتور با 16 اسب بخار افزایش نسبت به قبل، حالا به 174 اسب بخار رسیده است. همچنین حالا انتقال نیروی موتور در تمام نسخه‌ها توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد درحالی‌که این کار پیشتر در نسخه‌های چهارچرخ محرک توسط یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه صورت می‌گرفت.

فولکس‌ واگن تائوس 2025 با طراحی بروز رونمایی شد

تائوس در بازار امریکا فروش مطلوبی دارد و از سال 2022 توانسته به فروش سالانه 60 هزار دستگاهی داشته باشد. مدل 2025 با قیمت پایه 25 هزار دلاری قطعا گزینه جذابی بوده که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید