فاصله هتل امی تکسیم استانبول تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

    کد خبر :1087340

اگر تجربه سفر به شهرهای توریستی را داشته باشید، به‌خوبی می‌دانید که رزرو یک هتل نزدیک به اماکن گردشگری و جاذبه‌های توریستی از چه اهمیتی برخوردار است. همه گردشگران ترجیح می‌دهند که در سفر کوتاه‌مدت خود به استانبول از زمان خود به بهترین شکل استفاده کنند. قطعا توریست‌ها هیجان بسیاری برای دیدن جاذبه‌های گردشگری دارند و معطل شدن در مسیر درون شهری را برای رسیدن به مقاصد گردشگری نمی‌پسندند.

استانبول به‌عنوان پرطرف‌دارترین شهر توریستی ترکیه از هتل‌های زیادی برای پذیرش گردشگران خارجی تشکیل شده است؛ اما قطعا هتلی که به جاذبه‌های این شهر نزدیک باشد، محبوبیت بیشتری دارد. هتل امی تکسیم استانبول دقیقا همان هتلی است که موقعیت آن برای توریست‌ها مناسب به نظر می‌رسد. با ما همراه باشید تا فاصله این هتل تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک به آن را بررسی کنیم.

موقعیت جغرافیایی هتل امی تکسیم و جاذبه‌های نزدیک به آن

یکی‌از فاکتورهای مهمی که باید در انتخاب هتل‌ های استانبول در نظر داشته باشید، موقعیت جغرافیایی آن است. فاصله هتل با جاذبه‌های دیدنی نزدیک در کنار امکانات رفاهی هتل نقش قابل توجهی در کیفیت سفر و استفاده بهینه از زمان گردش شما دارد. این هتل یک ستاره در میدان تکسیم در منطقه اروپایی استانبول واقع شده که به‌عنوان یک منطقه توریستی و تفریحی شناخته می‌شود. بیشتر توریست‌های خارجی که به‌دنبال بهترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین هتل های استانبول برای اقامت خود هستند، هتل امی در میدان تکسیم را به خوبی می‌شناسند.

منظور از اقتصادی بودن هتل‌ امی اقامت نامناسب یا امکانات بی‌کیفیت نیست. با توجه ‌به اینکه معروف‌ترین مکان‌های دیدنی استانبول در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارند، رزرو هتل امی تکسیم استانبول به یک گزینه ایده‌آل برای گردشگران تبدیل شده است. توریست‌ها می‌توانند بعد از یک گردش چند ساعته و دیدن اماکن تاریخی و جاذبه‌های استانبول در بهترین رستوران‌ها و کافه‌های نزدیک هتل امی تکسیم خستگی خود را به در کنند. در ادامه جاذبه‌های نزدیک به این هتل را معرفی می‌کنیم.

قصر توپکاپی

کاخ توپکاپی از قصرهای معروف پادشاهان عثمانی و از برجستگی‌های تاریخی فرهنگی شهر استانبول است که زیبایی و شکوه چشمگیری دارد. هتل امی تا قصر توپکاپی حدود ۳ کیلومتر فاصله دارد. شما می‌توانید این مسیر ۳ کیلومتری را با ماشین طی کرده و با درنظر گرفتن ترافیک و معطلی‌های آن در کمتر از ۱۰ دقیقه به حرمسرا قصر توپکاپی برسید.

کاخ دلما باغچه

این کاخ نیز از بناهای تاریخی سلاطین عثمانی است و برای علاقمندان به تاریخ گزینه ایده‌‌آلی به نظر می‌رسد. شما می‌توانید در حین بازدید از کاخ دلما باغچه از مسجد و برج ساعت دلما باغچه در همان نزدیکی دیدن کنید. هتل امی تا کاخ دلما باغچه حدود دو و نیم کیلومتر فاصله دارد.

برج دختر استانبول

این جاذبه گردشگری معروف در میان آب‌های دریای سیاه و مرمره در شهر استانبول واقع شده و به‌عنوان یک بنای ارزشمند برای بازدید توریست‌ها شناخته می‌شود. داستان‌های افسانه‌ای زیادی درباره برج دختر وجود دارد که بر جذابیت آن می‌افزاید. چشم‌انداز این برج بسیار زیبا و حیرت برانگیز است. گردشگران باید برای بازدید از آن از قایق‌های مخصوص و کشتی در اسکله گالاتا شهر استانبول استفاده کنند. فاصله هتل امی تکسیم تا برج دختر استانبول ۳ کیلومتر است.

برج گالاتا

این برج به‌عنوان بلندترین ساختمان استانبول، یک بنای تاریخی شگفت‌انگیز است که در لیست مقاصد دیدنی معروف استانبول جای گرفته است. برج گالاتا با شکل مخروطی و ارتفاع زیاد خود به توریست‌ها و گردشگران امکان می‌دهد که از مناظر زیبای این شهر دیدن کنند. شما می‌توانید از بالای برج گالاتا قصر توپکاپی مسجد آبی و پل بسفر را مشاهده کنید. این جاذبه دیدنی تا هتل امی تکسیم استانبول تقریبا یک و نیم کیلومتر فاصله دارد.

آب انبار باسیلیکا

آب انبار باسیلیکا از دیگر بناهای تاریخی و اماکن دیدنی جذاب استانبول است که در کنار مسجد ایاصوفیه قرار دارد. اگر هتل امی را به مقصد آب انبار سیلیکا ترک کنید، می‌توانید از مسجد ایاصوفیه نیز دیدن کنید. این آب انبار با ۳۳۶ ستون بزرگ و مرتفع یک آب انبار باستانی بسیار بزرگ است و ویژگی‌های معماری خاصی دارد. آسان‌ترین راه دسترسی به این انبار و دیدن آن، همان میدان تکسیم استانبول است که هتل امی نیز در نزدیکی آن قرار دارد. این بنا تا هتل امی کمتر از سه و نیم کیلومتر فاصله دارد. اگر به پیاده‌روی علاقه دارید و ترجیح می‌دهید که جذابیت‌های مسیر هتل تا انبار باسیلیکا را در ذهن خود ثبت کنید، می‌توانید این مسیر را در یک فاصله زمانی ۴۰ تا ۵۰ دقیقه‌ای طی کنید.

جاذبه‌های تنگه بسفر

از اماکن تاریخی و بناهای قدیمی استانبول که فاصله بگیرید، به جاذبه‌های طبیعی چشم‌نواز این شهر دیدنی می‌رسید. تنگه بسفر آبراهی در قلب استانبول است و نقطه استانبول اروپایی و استانبول آسیایی را از هم جدا می‌کند. در تنگه بسفر جاذبه‌های بسیاری، ازجمله آکواریوم استانبول وجود دارد که میزبان بیش‌از ۱۵۰۰ گونه دریایی خاص است. این تنگه در فاصله ۳ تا ۵ کیلومتری هتل امی در میدان تقسیم قرار دارد. شما می‌توانید برای دیدن جاذبه‌های تنگی بسفر از طریق مسیرهای حمل‌ونقل میدان تکسیم مانند ایستگاه اتوبوس یا مترو خود را به این تنگه برسانید. هتل امی در ۹۰۰ متری میدان تکسیم واقع شده و تا ایستگاه اتوبوس تارلاباسی ۱۰ دقیقه فاصله زمانی دارد.

جمع‌بندی

در این مطلب ضمن معرفی جاذبه‌های دیدنی اطراف هتل امی تکسیم استانبول، فاصله زمانی آن‌ها تا هتل را بررسی کردیم. شما می‌توانید برای دیدن این جاذبه‌های گردشگری ضمن خرید بلیط هواپیما استانبول، هتل امی را نیز رزرو کنید. سایت فلای تودی معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط در ایران است و شما می‌توانید ارزان‌ترین بلیط هواپیما استانبول را از این سایت تهیه کنید. این سایت خدمات رزرو هتل استانبول را نیز ارائه می‌دهد. شما می‌توانید علاوه‌بر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول، از راهنمای جامع سفر در مجله گردشگری فلای تودی استفاده کرده و سفری آرام، بدون دغدغه و ایده‌آل را تجربه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید