غیبت جباروف تاثیرگذار بود/ در نیم فصل دوم تیم‌ها محتاط شده‌اند

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶ ۱۰:۳۲
    کد خبر :193707

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نبود جباروف در میانه میدان تاثیر بسزایی در نتیجه این تیم برابر تراکتور داشت.

صادق ورمزیار در گفتگو با مهر در خصوص دیدار آبی پوشان برابر تراکتورسازی گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم البته در دقایق ابتدایی دو تیم بیشتر به ارزیابی یکدیگر پرداختند ولی رفته رفته حملات خود را بر دروازه ها پایه ریزی کرده و در این دیدار، دو تیم می توانستند در چند صحنه به گل دست پیدا کنند.

وی تاکید کرد: نبود جباروف در میانه میدان تاثیرگذار بود و استقلال آن هماهنگی بازی های گذشته را نداشت و همین مسئله باعث عدم نتیجه گیری آبی پوشان برابر تراکتورسازی شد.

پیشکسوت استقلال تصریح کرد: البته استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان خوبی در آن حضور دارند اما کم تجربگی اسماعیلی باعث شد تا نتواند همانند جباروف با تجربه و آماده میانه میدان را در اخیتار بگیرد.

ورمزیار در ادامه گفت: متاسفانه غیبت مشکوک هواداران استقلال هم مزید بر علت شد تا این تیم نتواند بدون حمایت هوادارانش مقابل حریف قرار گرفته و برای اولین بار شاهد بودیم که اجازه ندادند هواداران استقلال به ورزشگاه آمده و تیم خود را تشویق کنند. به اعتقاد من مسئولین تیم باید این موضوع را پیگیری کنند و اجازه ندهند حقی از استقلال ضایع شود.

وی خاطرنشان کرد: استقلال چند موقعیت خوب داشت که متاسفانه باز هم با بی دقتی مهاجمانش از دست رفت و امیدوار هستیم که بالاخره یک مهاجم به جمع آبی پوشان اضافه شده تا شاهد برطرف شدن مشکل گلزنی در استقلال باشیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص رکوردشکنی حسین حسینی جوان هم گفت: بحث رکوردشکنی برای این بازیکن مهم است. او حالا به یکی از بهترین دروازه بان های ایران تبدیل شده است اما نباید به سادگی از هماهنگی خط دفاع استقلال هم بگذریم که توانستند در چند دیدار اخیر اجازه گلزنی به مهاجمان حریف را نداده و البته حسینی هم بارها با عملکردهای خوبش مانع از باز شدن دروازه اش شده اما امیدوارم حسینی تنها بدنبال رکوردزنی نباشد زیرا اگر با این شرایط بخواهد ادامه دهد امکان اینکه تمرکز خود را بخواهد از دست بدهد وجود دارد و این می تواند باعث باز شدن دروازه او شود.

ورمزیار در پاسخ به این سئوال که هفته هجدهم تیم ها نتوانستند همانند هفته های پیش در گلزنی موفق باشند، گفت: نیم فصل دوم همه تیم ها محتاط تر بازی می کنند و سعی می کنند امتیازات لازم را کسب کرده تا در پایان فصل سقوط نکنند و همین مسئله باعث می‌شود که گلزنی در نیم فصل دوم همانند ابتدای فصل نباشد.

پیشکسوت استقلال در پایان و در خصوص دیدار آبی پوشان برابر سایپا در هفته نوزدهم افزود: علی دایی یک تیم یکدست و جوانی را روانه میدان کرده و توانسته نتایج خوبی هم کسب کند و این مسئله کار استقلال را مشکل خواهد کرد اما آبی پوشان هم در اوج هماهنگی و کسب امتیاز هستند و مطمئنم با تدابیری که شفر برای این دیدار خواهد اندیشید ۳ امتیاز دور از دسترس استقلال نخواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید