غول 100 اینچی شیائومی معرفی شد

    کد خبر :1063193
غول 100 اینچی شیائومی معرفی شد

شیائومی اخیراً ردمی مکس 100 اینچی مدل 2025 را روانه بازار کرده است، یک تلویزیون هوشمند قابل توجه برای علاقه‌مندان به سرگرمی و بازی در چین.

بازتاب– از امروز، این تلویزیون به طور رسمی برای خرید در سرزمین اصلی در دسترس است. نقطه عطف Redmi Max 100 صفحه نمایش 100 اینچی عظیم آن با وضوح 4K است. با پشتیبانی از فناوری نرخ نوسازی متغیر (VRR) نرخ نوسازی به 144 هرتز می‌رسد. برای کنترل حرکت نرم تر، تلویزیون از جبران حرکت MEMC در سطح 120 هرتز استفاده می‌کند. قابل ذکر بوده، یک حالت رقابتی وجود دارد که نرخ نوسازی نمایشگر را به 240 هرتز حتی بالاتر می‌برد.

این صفحه نمایش می‌تواند 1.07 میلیارد رنگ را بازتولید کند، به این معنی که صفحه نمایش 10 بیتی است و 94 درصد از طیف رنگی گسترده DCI-P3 را پوشش می‌دهد. علاوه بر این، دقت رنگ در ΔE≈2 رتبه بندی شده که نشان دهنده درجه بالایی از وفاداری رنگ است. این تلویزیون همچنین دارای فناوری محافظت از چشم Qingshan بومی شیائومی است.

در مورد اتصال، تلویزیون دارای سه HDMI، دو USB-A، یک اترنت، یک ورودی نوری، یک ورودی AV و یک پورت آنتن است. دو درگاه از سه پورت HDMI 2.1 از استاندارد HDMI 2.1 برای تاخیر ورودی کمتر در حین بازی پشتیبانی می‌کنند. آنها همچنین از VRR، ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) و فناوری AMD FreeSync برای تجربه بازی پاسخگوتر پشتیبانی می‌کنند.

غول 100 اینچی شیائومی معرفی شد

Redmi Max 100 مجهز به چهار بلندگو برای صدا است. پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision و Dolby Atmos برای بهبود تجربه صوتی، با سازگاری DTS-X برای پردازش صوتی با کیفیت بالا وجود دارد. قلب تپنده این تلویزیون یک پردازنده 4 هسته‌ای A73 است که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. گزینه‌های اتصال بی سیم شامل Wi-Fi 6 برای پخش روان و دسترسی به اینترنت است.

این تلویزیون از نمایش چند منظوره برای به اشتراک گذاری آسان محتوا از دستگاه‌های تلفن همراه پشتیبانی می‌کند. شما یک کنترل از راه دور صوتی بلوتوث با عملکرد NFC داخلی دریافت می‌کنید که ناوبری و تعامل را تسهیل می‌کند. این تلویزیون دارای سیستم عامل HyperOS شیائومی با پشتیبانی از برنامه‌های شخص است. در سوی دیگر باید به Xiaoai، دستیار مجازی شیائومی، برای کنترل صوتی هوشمند اشاره کرد.

تلویزیون 100 اینچی Redmi Max 2025 در چین 8999 یوان (1243 دلار) قیمت دارد. می‌توانید آن را از JD.com یا وب سایت رسمی شرکت خریداری کنید. به علاوه، شیائومی یک بلندگوی تلویزیون شیائومی 3.1 رایگان ارائه می‌کند که اگر قبل از 30 آوریل یا تا پایان موجودی آن سفارش دهید، معمولاً 1499 یوان قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید