عزم راسخ بانک دی برای افزایش دامنه خدمات
بانک دی به عنوان یکی از زیر مجموعه های بنیاد شهید و امور ایثارگران در طول سال های فعالیت خود همواره تلاش کرده است تا در مسیر ارتقای کیفیت خدمات دهی گام های مهمی بردارد و خدمات مطلوبی را به ویژه برای جامعه هدف خود یعنی خانواده های شهدا و ایثارگران ارائه فراهم کند.
در کنار کار ویژه های مهمی چون توسعه بانک داری الکترونیک و افزایش خدمات غیرحضوری که شامل همه مشتریان بانک دی می شود، مدیران این بانک به ویژه در دوران مدیریت نوین تلاش کرده اند تا گامی نو در مسیر افزایش کیفیت و کمیت خدمات دهی برای خانواده شهدا و ایثارگران بردارند.
توضیح بیشتر در این باره اینکه مدیران ارشد بانک دی در راستای گسترش دامنه خدمات خود به خانواده معزز شهدا و ایثارگران خود را محدود به خدمات مالی و اعتباری و نیز توسعه خدمات غیرحضوری نکرده و همواره تلاش کرده اند تا با شیوه نامه و برنامه های متنوع و متعدد دیگر میزان اثرگذاری خود را در حوزه خدمات دهی به جامعه هدف افزایش دهند.
به گزارش روابط عمومی بانک دی؛ از جمله تلاش ها و مجموعه اقداماتی که مدیران ارشد بانک دی برای ارتقای کیفیت خدمات دهی به خانواده شهدا و ایثارگران انجام می دهند و فراتر از کارویژه های معمولی یک بانک دسته بندی می شود، باید به انعقاد تفاهم نامه با نهادها و سازمان های مختلف اشاره کرد که در ماه های اخیر با اهتمام و جدیت بیشتری دنبال می شود و نشان دهنده عزم مدیران بانک دی برای افزایش دامنه خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران دانست.
مجموعه تفاهم نامه هایی که بررسی ها نشان می دهد از تنوع و گستردگی قابل توجهی برخوردار است و پیش بینی می شود با این رویه جدید شاهد فصلی نو در خدمات رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران از سوی بانک دی باشیم که می تواند نقش موثری در ارتقای سطح رفاه و کیفیت زندگی این عزیزان داشته باشد.
از جمله این تفاهم نامه ها می توان به تفاهم نامه بانک دی با سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر و شرکت مسافرتی شاهدان کوثر اشاره کرد که نهم مرداد ماه سال جاری منعقد شد و یکی از خروجی های مهم این تفاهم نامه تسهیل در فرایند اعزام پدران و مادران و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران به عتبات عالیات بود؛ تفاهم نامه ای که می تواند آرزوی دیرینه بسیاری از پدران و مادران شهدا و ایثارگران را در سفر به عتبات عالیات محقق کند.
هچنین مدیریت این بانک در تاریخ چهارم مرداد ماه سال جاری نیز تفاهم نامه ای را با شرکت متد به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات درمانی و توانبخشی به جامعه ایثارگران منعقد کرد که مستند به آن قرار است از این به بعد کیفیت و حجم خدمات ارائه شده توسط شرکت متد در بخش های مختلفی مثل اروتز، پروتز، امداد آمبولانسی و پرستاری به خانواده شهدا و ایثارگران با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود؛ تفاهم نامه ای که انتظار می رود در سایه ارائه خدمات بانکی و تأمین مالی مناسب از سوی بانک دی، به توسعه خدمات شرکت متد و در نتیجه افزایش رضایت مندی جامعه هدف منجر شود.
اگرچه انعقاد این دست تفاهم نامه پیش از این نیز مسبوق به سابقه بود و به طور مثال بانک دی پیش از این هم تفاهم نامه های ویژه ای را با بیمارستان های کسری، ساسان و خاتم الانبیاء منعقد کرده بود تا در ازای ارائه خدمات مطلوب بانکی از سوی بانک دی به این بیمارستان ها، میزان، کیفیت و سرعت خدمات درمانی برای خانواده شهدا و ایثارگران ارتقاء یابد، اما ارزیابی ها نشان می دهد که بانک دی نسبت به این دستور کار اهتمام ویژه ای دارد و همین مهم امیدها را برای افزایش خدمات دهی به خانواده های شهدا و ایثارگران از این محل افزایش داده است.
نمونه تفاهم نامه ها و اقداماتی که نشان می دهد مدیران ارشد بانک دی مصمم هستند تا در ازای خدمات مالی و اعتباری که به نهادها و سازمان های دیگر می دهند، دامنه و کیفیت خدمات رسانی به خانواده جامعه هدف را به هر نحو ممکن بهبود بخشند و سطح رفاه ایشان را افزایش دهند.