طائر‌پور: در این چند هفته تمرینات خوبی داشتیم

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۷ ۱۴:۴۷
    کد خبر :459564

سرمربی تیم بسکتبال گروه بانوان بهمن گفت: ما دور برگشت تمرینات خیلی خوبی داشتیم و توانستیم با تغییر تاکتیک‌ها امروز مقابل نامی‌نو پیروز شویم.

پریناز طائرپور سرمربی تیم بسکتبال بانوان گروه بهمن بعد از برتری مقابل نامی‌نو در هفته نهم لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: ما دور رفت با اختلاف هشت امتیاز باخته بودیم چون پروازمان کنسل شده بود و مجبور بودیم هفت ساعت و نیم با اتوبوس راهی اصفهان شویم. سالن خودمان هم نبود اگرچه اینجا هم سالن ما نبود اما دور رفت اصفهان تماشاگران خودش را داشت. در آن بازی ما خسته بودیم و نتوانستیم کارایی که داشتیم انجام دهیم.

به گزارش فارس ، وی افزود: در این چند هفته خیلی خوب حریف را آنالیز کردیم و سعی کردیم دور برگشت جبران کنیم و برنده باشیم. تمرینات خوبی داشتیم و تاکتیک‌مان را تغییر دادیم خوشحالم که برنده این بازی شدیم.

طائرپور با بیان اینکه از کار بازیکنانش در بازی امروز راضی است، تصریح کرد: من از بازیکنانم راضی بودم. تمامی تاکتیک‌هایی را که در تمرینات داشتیم به خوبی در زمین اجرا شد. ما روی دفاع کار کردیم و تمرینات فوق‌العاده‌ای داشتیم. بازیکنانم کارشان را امروز خیلی خوب انجام دادند.

سرمربی گروه بهمن درخصوص تماشاگرانی که امروز در سالن حضور داشتند یادآور شد: با توجه به اینکه کارمندان گروه بهمن خانم هستند امروز مرخصی گرفته بودند تا بتوانند تیم ما را تشویق کنند. آنها هفته قبل هم به سالن آمده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید