شیوه جدید عرضه خودرو به بازار/ خودرویی که مادران نخواستند به متقاضیان عادی رسید

    کد خبر :1084776
شیوه جدید عرضه خودرو به بازار

خودروسازی سایپا از جدیدترین طرح فروش محصولات خود رونمایی کرد.

کوییک GX-L به صورت فروش فوق العاده و پیش فروش در دسترس متقاضیان عادی قرار گرفت.

براساس اعلام خودروسازی سایپا این خودروساز کوییک GX-L را از صبح چهارشنبه 17 مرداد 1403 (امروز) تا زمان تکمیل ظرفیت در سایت فروش خود عرضه می کند.

آن طور که مدیران سایپا اعلام کردند در این طرح فروش فوق العاده و همچنین طرح پیش فروش کوییک های عرضه می شوند که پیش تر در طرح های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شدند اما مادران واجد شرایط نسبت به خریداری کردن آنها اقدام نکردند.

بنابراین کوییک های برگشتی از سوی مادران دارای دو فرزند و بیشتر توسط خودروسازی سایپا در دسترس متقاضیان عادی قرار گرفته است.

براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شرکت های خودروساز موظف هستند تا در هر طرح فروشی که برگزار می کنند، 50 درصد ظرفیت را به مادران مشمول قانون فوق اختصاص دهند.

اما طرح فروش فوق العاده و همچنین پیش فروش کوییک GX-L بعد از اینکه مادران دارای دو فرزند و بیشتر نسبت به خرید این خودرو بی میل بودند، تنها برای متقاضیان عادی برگزار شد.

مشخص نیست چرا نارنجی های جاده مخصوص این طرح های فروش را در دسترس صاحبان خودروهای فرسوده قرار ندادند.

برگزاری فروش فوق العاده برای کوییک GX-L روی قیمت های بازاری این خودرو تاثیر گذار خواهد بود و می تواند تا حدی نمودار قیمت بازاری این مدل کوییک را نزولی کند.

به گزارش اکو ایران، پیش بینی می شود بخشی از متقاضیانی که به دنبال در اختیار گرفتن این خودرو از مسیر بازار بودند، ترجیح دهند پیش از رفتن به بازار شانس خود را برای در اختیار گرفتن کوییک GX-L از مسیر طرح فروش فوق العاده برگزار شده آزمایش کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید