شیائومی سال 2026 گوشی تاشو سه لایه خاص معرفی می کند

    کد خبر :1093778
شیائومی سال 2026 گوشی تاشو سه لایه خاص معرفی می کند

شیائومی در حال کار بر روی دو گوشی هوشمند تاشو سه لایه جدید است. یک مدل سه لایه شیائومی متفاوت در پایگاه داده IMEI شناسایی شده که در سال 2026 معرفی خواهد شد.

بازتاب-در حالی که هنوز حدود 1.5 سال زمان باقی مانده، اکنون می‌دانیم که شیائومی در حال توسعه این دستگاه‌های جدید هیجان انگیز است. انتظار داریم اولین مدل تاشو سه لایه شیائومی در سه ماهه اول سال 2025 رونمایی شود.

اولین گوشی هوشمند تاشو سه لایه با نام رمز “zhuque” است و انتظار می‌رود در سال 2025 به فروش برسد. این گوشی خاص خواهد بود زیرا طراحی سه لایه دارد، به این معنی که می‌تواند در سه قسمت تا شود. همچنین این گوشی هیچ دکمه‌ای نخواهد داشت و آن را به اولین گوشی هوشمند بدون دکمه شیائومی تبدیل می‌کند. این گوشی جدید احتمالاً مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 5 خواهد بود. در حالی که هنوز اطلاعاتی در مورد این پردازنده وجود ندارد، می‌توان انتظار داشت که عملکردی قوی داشته باشد، زیرا پردازنده‌های اسنپدراگون به قدرت بالای خود معروف هستند.

موفقیت مدل “zhuque” بسیار مهم است. اگر انتظارات شیائومی را برآورده نکند، ممکن است این شرکت اصلاً آن را عرضه نکند یا به عنوان یک نسخه محدود عرضه شود. این می‌تواند بر مدل سه لایه 2026 نیز تأثیر بگذارد و همچنین باعث شود شیائومی پروژه را به طور کلی لغو کند. MIX Alpha، یکی دیگر از دستگاه‌های آزمایشی شیائومی، با چالش‌های مشابهی روبرو شد. با هیجان زیادی معرفی شد اما فقط در مقادیر محدود فروخته و بروزرسانی بیشتری دریافت نکرد.

شیائومی سال 2026 گوشی تاشو سه لایه خاص معرفی می کند

تلفن هوشمند “zhuque” پیشتر در پایگاه داده IMEI ظاهر شده و دو نسخه وجود دارد: یکی با ارتباطات ماهواره ای (شماره مدل 2503FVPB1C) و دیگری بدون ارتباط ماهواره ای (شماره مدل 25031VP29C). مانند سایر مدل های سه تایی، “zhuque” فقط در چین فروخته می شود.

شیائومی قبلاً تلفن های آزمایشی مانند MIX Alpha را امتحان کرده است، اما این دستگاه ها اغلب با مشکلات نرم افزاری روبرو هستند. به عنوان مثال، MIX Alpha پس از انتشار به‌روزرسانی‌های زیادی دریافت نکرد، که استفاده طولانی‌مدت از آن را سخت می‌کرد. اگر “zhuque” به طور کامل برای تولید انبوه آماده نباشد، ممکن است با مشکلات مشابهی روبرو شود. اگر آن را بخرید، ممکن است لازم باشد آن را از چین سفارش دهید، زیرا در سطح جهانی فروخته نمی شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید