شیائومی از تلویزیون گیمینگ بزرگ خود رونمایی کرد

    کد خبر :1027877
شیائومی

تلویزیون شیائومی A Pro 85 اینچی در چین رونمایی شد. تلویزیون A Pro جدید شیائومی دارای صفحه نمایش 85 اینچی با نرخ نوسازی 120 هرتز است. این مدل با قیمت رقابتی و ویژگی‌های عالی قابل مقایسه با تلویزیون‌هایی در همین محدوده عرضه می‌شود.

بازتاب- شیائومی TV A Pro 85 جبران حرکت EMMC را ارائه می‌کند و خروجی ویدیویی روان‌تری را برای فوتبال و سایر بازی‌ها ارائه می‌دهد. TV A Pro دارای یک پنل 85 اینچی 4K است که 10 اینچ بزرگ‌تر از مدل قبلی محسوب می‌شود.

رزولوشن آن 3840 در 2160 پیکسل بوده و با فعال شدن حالت رقابتی حداکثر نرخ نوسازی 120 هرتز پرا ارائه می‌دهد. شیائومی می‌گوید که صفحه نمایش تلویزیون A Pro تحت آزمایش کالیبراسیون رنگ دقیق قرار گرفته است. از 1.07 میلیارد رنگ پشتیبانی کرده و از طراحی تمام صفحه با حاشیه‌های باریک بهره می‌برد.

 

شیائومی

 

تلویزیون A Pro 85 دارای دو بلندگوی استریو 10 واتی با پشتیبانی از رمزگذاری صدای DTS است. دو پورت HDMI در گجت، دو رابط USB، یک پورت شبکه و یک رابط S/PDIF وجود دارد. این تلویزیون همچنین دارای یک رابط AV واحد است. شیائومی TV A Pro جدید دارای نسبت صفحه نمایش به بدنه 96.5 درصد با بافت فریم پایین‌تر بهبود یافته است. این تلویزیون به یک پردازنده مرکزی Cortex-A55 چهار هسته‌ای و پیکربندی حافظه/ذخیره سازی 3/32 گیگابایتی مجهز شد. این تلویزیون از اتصال WiFi دو بانده و بلوتوث 5.0 پشتیبانی می‌کند.

TV A Pro 85 با قیمت 5999 یوان (820 دلار) در بازار چین در دسترس است. در حال حاضر هیچ اطلاعات در دسترس بودن جهانی برای تلویزیون وجود ندارد و باید منتظر ماند تا این شرکت اظهار نظری داشته باشد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید