شورولت از غول های بیابانی جدید خود رونمایی کرد

    کد خبر :1036727
شورولت

شرکت امریکایی شورولت به تازگی از خودروهای شاسی بلند تنومند سابربن 2025 و تاهو 2025 رونمایی کرد. واضح ترین تغییرات در جلو قابل مشاهده بوده، جایی که یک چهره به سبک Silverado EV اضافه شد.

بازتاب-چراغ‌های روشنایی روز بزرگ‌تر در محفظه‌های مشکی براق قرار دارند. استاندارد در همه مدل‌ها یک جلوپنجره مشکی براق بوده و برخی از تریم‌ها دارای بافت‌های منحصربه‌فرد در جلو هستند. تریم RST اسپرت و پرچمدار High Country اکنون رینگ‌های عظیم 24 اینچی را به عنوان یک آپشن ارائه می‌دهند.

به طور کلی، تاهو و سابربن جدید مانند قبل به نظر می‌رسند. اما تغییرات بیشتری در داخل وجود دارد. هر تریم استاندارد با صفحه نمایش لمسی 17.7 اینچی و کلاستر دیجیتال 11.0 اینچی ارائه می‌شود. پنل ابزار بازطراحی شده دید را بهبود می‌بخشد. انتخابگر دنده دوباره روی ستون فرمان قرار دارد. کنسول نیز کمی بازطراحی شده و یک دسته بازوی برقی با فضای ذخیره سازی مخفی در زیر آن به عنوان یک گزینه ساده به محدوده بازمی‌گردد.

 

شورولت

 

پشتیبانی از Apple CarPlay و Android Auto باقی مانده‌اند و بسته الکترونیکی نیز شامل برخی ویژگی‌های جدید است. طبق گزارش‌ها، یدک‌کشی با اپلیکیشن جدیدی آسان‌تر شده که طول و عرض تریلر را برای تخمین مسیر هنگام چرخش و رانندگی به جلو، نظارت بر سلامت لاستیک‌های تریلر و راهنمای پرتاب قایق که گام به گام ارائه می‌کند، در نظر می‌گیرد.  سیستم دوربین متصل به ابر، یک فید ویدیوی زنده را از طریق یک برنامه گوشی هوشمند به راننده ارائه می‌دهد.

Suburban و Tahoe 2025 به صورت استاندارد با ترمز اضطراری خودکار، فناوری محوری بین خطوط، نظارت بر نقاط کور، تشخیص عابر پیاده جلو و کنار و کروز کنترل تطبیقی عرضه می‌شوند. علاوه بر این، بسته کمک راننده پیشرفته Super Cruise در تریم‌های LT، RST، Premier و High Country در دسترس خواهد بود که قبلاً فقط در دو تریم آخر ارائه می‌شد. یک سیستم مانیتورینگ پیچیده صندلی عقب که به اندازه کافی برای تشخیص ضربان قلب و الگوهای تنفس حساس بوده، به صورت استاندارد وجود دارد.

 

شورولت

 

موتور 3.0 لیتری Duramax توربودیزل اثبات شده شورولت اکنون در تریم Z71 سال 2025 عرضه خواهد شد و این خودروساز می‌گوید بسیاری از مشتریانش خواهان کارایی و نرمی موتور شش خطی و همچنین قابلیت‌های پکیج آفرود هستند. علاوه بر این، Suburban و Tahoe اکنون یک نسخه دیزلی با عملکرد بالا دارند که 305 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. موتورهای 5.3 لیتری و 6.2 لیتری V8 بنزینی بدون تغییر باقی می‌مانند.

Chevy می‌گوید تاهو و سابربن 2025 به لطف سیستم فرمان تنظیم‌شده و سیستم تعلیق مولتی لینک عقب به‌روز شده، هندلینگ واکنش‌پذیرتری قابل توجهی خواهند داشت. قیمت 2025 Suburban و 2025 Tahoe فاش نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید