شهردار تهران را سریع برکنار کنید

    کد خبر :1073580
محمد مهاجری

محمد مهاجری فعال سیاسی اصولگرا در مطلبی با عنوان « شهردار تهران را برکنار کنید» در کانال تلگرامی خود نوشت:

جناب آقای وحیدی وزیرمحترم کشور

با سلام و احترام

به قرار اطلاع،جناب آقای #زاکانی شهردار تهران قصد دارد در روز عید غدیر-سه روز قبل از انتخابات- جشن‌مفصلی در تهران برگزار نماید که مشخص است بیش از آنکه قصد بزرگداشت ولایت حضرت امیر باشد، یک کارناوال تبلیغات انتخاباتی به نفع خودش ( یا نامزدهای دیگری که نامبرده بعنوان کاندیدای پوششی آنها انجام وظیفه می کند) خواهد بود، انتظار می‌رود به نحو قاطع و شایسته از آن جلوگیری شود.

شاید عملیاتی‌ترین روش، برکناری بدون بازگشت نامبرده از سمت شهرداری تهران باشد. البته اصل انتصاب وی در ۳سال قبل نیز از ابتدا با شائبه‌های متعدد همراه بود اما آنگونه که تحلیلگران در آن زمان گفتند چون تصدی آن پست، دستمزد پوششی بودن برای مرحوم شهید رئیسی بود، نتوانستید یا نخواستید مانعش شوید.

اکنون که کارآمدی وی در مدیریت شهری نزدیک صفر است و هم اکنون نیز خود و معاونانش شهر را به حال خود رها کرده اند، اقدام به عزل مشارالیه، اراده شما برای سلامت انتخابات را تا حدی نشان می‌دهد.

رونوشت:اعضای محترم شورای نگهبان

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ایران گفت:

    باسلام
    کارایی اقای زاکانی در شهرداری تهران صفر نیست بلکه منفی می باشد . چنان بدبینی در مردم تهران ایجاد نموده است که همه را نسبت به نظام دور کرده است . ایشان حرف از افزایش درامد شهرداری می زنند . کدام درامد . ایا افزایش چندبرابری حمل پسماند و عوارض اجباری واحدهای مسکونی درامد می باشد . زاکانی تهران به بابودی کشانده . پارکها را نابود کرده .زندگی مردم نابود کرده ……..حالا می خواهد کشور را نابود کند .
    هر سمتی از تراه می روی پله برقی ها خراب است . خیابانها بدتر از راههای روستایی شده …..

دیدگاهتان را بنویسید